کایسدو و مادریک تفکر ترکیبی چلسی را برجسته می کنند | جام حذفی

اچحتی اگر همه چیز به گونه ای دیگر رقم بخورد، مویسس کایسدو و میخائیلو مادریک می توانند این هفته روی پای خود بازگردند و آرسنال برای دیدار دوشنبه شب با شفیلد یونایتد در لیگ برتر آماده می شود. در عوض، این دو که می‌توانستند برای چلسی 200 میلیون پوند هزینه داشته باشند، تنها سه روز پس از شکست ناامیدکننده لیورپول در فینال جام کارابائو، دوباره در خط تیراندازی قرار گرفتند.

اگرچه هر دوی آنها نقشی برای بازی کردن داشتند، زیرا تیم مائوریسیو پوچتینو عملکردی پرشور از لیدز ارائه کرد، اما این به یک بازیکن واگذار شد که هیچ هزینه‌ای برای رسیدن به دور ششم نداشت. طعنه آمیز این است که کانر گالاگر ممکن است نیاز به فروش در تابستان داشته باشد تا پس از خرج بی سابقه ای به ارزش بیش از یک میلیارد پوند، کتاب ها را متعادل کند. بر اساس این شواهد، آنها باید هر کاری که می توانند برای حفظ او انجام دهند.

پوچتینو قول واکنش بازیکنانش پس از کابوس ومبلی را داده بود و در یادداشت های برنامه اعتراف کرد که “چیز زیادی” نمی تواند بلافاصله پس از آن به بازیکنانش بگوید زیرا “آنها باید قبل از اینکه بتوانند حرکت کنند درد را احساس کنند”. باز کن”.

کایسدو به خاطر عملکردش مقابل لیورپول مورد انتقاد شدید قرار گرفت. لیورپول همچنین تمایل داشت او را از برایتون در تابستان با مبلغ رکورد بریتانیایی تا 115 میلیون پوند به خدمت بگیرد. هافبک اکوادوری در گل ابتدایی متئو جوزف مقصر بود اما نیکلاس جکسون را برای گل تساوی فوری چلسی آماده کرد، اما همچنان سایه ای از بازیکن مورد علاقه تابستان گذشته است. آرسنال که ژانویه گذشته مادریک و مادریک را به اهداف نقل و انتقالات اولویت خود تبدیل کرد، با پیشنهاد برایتون برای کایسدو مخالفت کرد و در تابستان توجه خود را به جذب دکلان رایس معطوف کرد.

گفته می‌شود که مودریک این هفته وقتی با آرسنال تماس گرفت، بعد از اینکه چلسی با پیشنهاد دیرهنگام وارد رقابت برای امضای او شد، تلاشش برای انتقال به شمال لندن شکست خورد، به گریه افتاد. افزایش دستمزد شروع 60 میلیون پوندی او به 90 میلیون پوند، تیم میکل آرتتا را از آب درآورد و توسط توماس فرانک، مدیر برنتفورد در آن زمان، “دیوانه” توصیف شد. اما حتی اگر Mudryk قبل از اینکه با شروع رتبه دهم در اینجا محو شود، نیم نگاهی به استعداد بی‌شمار خود نشان داد، احساس ناامیدی نیز هرگز دور از دسترس نیست. پوچتینو در مورد این بازیکن 23 ساله گفت: او به زمان نیاز دارد.

این اولین باری بود که این دو باشگاه پس از فینال معروف سال 1970 به مصاف هم رفتند که در نهایت با گلزنی دیوید وب در وقت های تلف شده در بازی تکراری در اولدترافورد به پایان رسید. اما در حالی که هیچ عشقی بین آنها از دست نمی رود و چلسی در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر در اینجا مقابل لیدز پیروز شده است، هواداران مسافرتی به غرب لندن آمده اند به امید یک ناراحتی واقعی زیرا آنها از پایان دسامبر تاکنون شکست نخورده اند.

میخائیلو مودریک خرید هنگفتی توسط ایلان مسلیر دروازه بان لیدز در یک شب ناامیدکننده ناکام شد. عکس: Kirsty Wigglesworth/AP

وقتی رحیم استرلینگ با پاس هوشمندانه مادریک، پنج دقیقه مانده به پایان زمان، پاس ابتدایی خود را اشتباه نشان داد، بسیاری در حال مهمانی بودند و با تمسخر زوزه می کشیدند. زمانی که جوزف، که در اسپانیا متولد شده و پسر عموی دوم امیل هسکی، مهاجم سابق انگلیس است، از سردرگمی بین اکسل دیاسی و کایسدو استفاده کرد، زمانی که چلسی سعی کرد خارج از خط دفاعی بازی کند، احتمال پیروزی حتی بیشتر به نظر می رسید. .

برای تسکین پوچتینو، آنها بلافاصله پاسخ دادند و بازی عالی بین کایسیدو و نونی مادوکه به جکسون فرصت داد تا به تساوی برسد. در حالی که برخی از هواداران چلسی با صدای کر بی صدا “ما همه را بردیم” از این گل استقبال کردند، یکی از آنها بنری را تکان داد که روی آن نوشته شده بود “نگران چیزی نباش”، اشاره ای به پیروزی برگشت آنها مقابل کریستال پالاس چند هفته پیش.

از زمان انتقال مودریک به استمفوردبریج در ژانویه گذشته، این آرامش ذهنی برای مادریک ممکن نبوده است، اما هیچ چیز مانند گلزنی که به بازیکن اعتماد به نفس می دهد وجود ندارد. این بازیکن که دقایقی قبل برای زدن یک کرنر وارد زمین شد، مورد هدف هواداران میهمان قرار گرفته بود، هنگامی که با ضربه اول استرلینگ با ضربه ای زیبا به پایان رسید، در مقابل هواداران جشن بزرگی گرفت.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

مطمئناً به نظر می رسید پوچتینو از تلاش های آنها قدردانی می کند و پس از اینکه موفق شد توپ را درست در جلوی تیرک ها از بازی خارج نکند، ضربه ای دلگرم کننده به او داد.

چالش بی پروا کایسدو با جوزف در سه دقیقه پس از نیمه دوم (نهمین فصل او) نشان داد که چلسی پس از استراحت به سمت شکست حرکت می کند. و این زمانی ثابت شد که جیدون آنتونی جوزف را انتخاب کرد تا پس از فشار شدید میزبان، شایسته تساوی باشد.

مادریک که نمی‌توانست تأثیر بیشتری روی روند بازی بگذارد، شاید فکر می‌کرد که شب با کنترل نادرست توپ از روی ساق پا به پایان رسیده است، اما در عوض پوچتینو تصمیم گرفت استرلینگ را برای بار دوم به بیرون بکشد و با هیاهوهای گروه کر از ساق پاش را بیرون بکشد. هواداران خانگی بازی پشت بازی در نهایت این گالاگر بود که باعث سرخ شدن چلسی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *