کریکت شهرستانی: دورهام – اسکس، یورکشایر – دربی شایر و موارد دیگر – زنده | قهرمانی شهرستان

رویدادهای مهم

متأسفانه، قرنی برای جیکوب بتل فقیر وجود ندارد. اما اولین ویکت فصل برای اولی استون، که به گفته مفسران با تهدید توپ بازی کرد. کمی بیشتر شبیه درخت بلوط است، با شاخه های کمی کمتر از قبل. امیدوارم این به این معنی باشد که دوره مصدومیت کابوس او به پایان رسیده است.

برای به اشتراک گذاشتن

رنشو و لامونبی ما به دنبال سامرست در کیدرمینستر هستیم. زمین کمی صاف به نظر می رسد و ورچسترشایر فقط امروز صبح از شر نگهبان شب، جیک بال خلاص شد. سامرست 62-2، 80 امتیاز عقب تر.

برای به اشتراک گذاشتن

بن براون حال و هوا را تغییر می دهد دور زدن بزرگ و پرتاب کردن Worrall به پوشش اضافی برای چهار نفر. روری برنز هرمف می کند و کم استیل را وارد می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

در ادگباستون، وارویک شایر از پیگیری خودداری کرد. جیسون بتل، 20 ساله، با کسب 91، که بالاترین امتیاز او در سال اول تحصیلی است، آماده یک قرن جدید است. کالوین هریسون، امروز صبح فقط یک ویکت به ناتس.

برای به اشتراک گذاشتن

هفتم به پاپ! او در دومین لغزش پایین و به سمت چپ خود جمع می‌شود در حالی که ابوت تعجب می‌کند که چرا نه و سعی می‌کند ورال را پایین بیاورد. چهارم به قاتل خندان. در The Oval آفتابی است و Surrey فقط به دو ویکت Hampshire دیگر نیاز دارد.

برای به اشتراک گذاشتن

نگاهی به جیرجیرک پای میخ گاس اتکینسون روز دیگر سفید پوستان و تعدادی گلف باز را دیدم که شلوارهای تنگ مضحکی پوشیده بودند. من فکر می کنم این مرد باید به لباس ورزشی نگاه کند.

در کت و شلوارهای برش کلاسیک و کت های اسپرت، شلوار شما باید با ژاکت شما رابطه داشته باشد و یک شبح ثابت ایجاد کند. منظورم همین است pic.twitter.com/rNftHkhnbM

– پسر درک (@dieworkwear) 28 آوریل 2024

من مطلقاً چیزی در مورد لباس نمی دانم، اما چیزهایی مانند پهنای شلوار را واقعاً جالب می کند. شراره های دنیس لیلی باید مشکلات خود را به همراه داشته باشد. به هر حال، بن براون تمام تلاش خود را برای این مسابقه انجام می دهد زیرا اتکینسون درست در دماغ ابوت غر می زند. هانتس 159-7، 49 عقب تر.

شراره: دنیس لیلی و جاوید میانداد عکس: UPI/POPPERFOTO

در چستر لو استریت، اسکس پیشتاز شد، بن براون صد ویکت برد، اما کالوم پارکینسون دو ویکت دیگر گرفت. اسکس 379-5. تاین جوان وارد شد. فکر می کنم ممکن است کمی سر و صدا ایجاد کند.

برای به اشتراک گذاشتن

دروازه دوم برای اتکینسون سریع و نوک پا – این بار دن لارنس شکارچی می شود، توپ قبل از گرفتن ریباند به سبد نان برخورد می کند. فولر ارزان شد. همپشایر 139-7.

برای به اشتراک گذاشتن

در دو بازی دیگر لیگ دوم لوئیس هیل در مقابل جورج اسکریمشاو ضعیف بود (امیدوارم او امسال فرصت دیگری به انگلیس بدهد) لسترشایر 142-3 در بریستول آجیت سینگ دیل با اهدای جایزه به مکس هولدن با جایزه 111، یک شراکت در ویکت چهارم 201 را به پایان رساند. هیگینز هنوز در 137 است. Middx 325-4، 206 جلوتر.

برای به اشتراک گذاشتن

فیشر به موفقیت دست پیدا می کند در هدینگلی، بروک گست در حال از دست دادن ریشه های خود است. مدسن هنوز آنجاست، در سال 92. دربی 209-4، هنوز 90 امتیاز برای تعقیب کنندگان باقی مانده است.

برای به اشتراک گذاشتن

و داوسون می رود! گیر ششم برای پوپ که لبخند زد و سریع دستانش را در جیبش برگرداند. دروازه سوم به ورال مهار نشدنی. همپشایر 117-6.

برای به اشتراک گذاشتن

جریان سوری را باز کنید و ما بن براون را می بینیم که یک هومر جهنده از کمر روچ، درست در مقابل اولی پوپ می گیرد. من مطمئن نیستم که این مدت طولانی طول بکشد.

برای به اشتراک گذاشتن

داشتم کتاب کوچکی را ورق می زدم باز کن پیتر اکرزلی، نوشته مالکوم لوریمر قبل از 32 سالگی، او هفت تابستان کاپیتان لنکاوی بود، دو بار قهرمان کانتی شد، یک خلبان با استعداد شد و به مجلس راه یافت. در روزهای اولیه پرواز، او یک بار با لنکاوی به یک مسابقه خارج از خانه پرواز کرد (که دیگر تایید نمی شود!) مردی جذاب، او در یک سانحه هوایی خیلی زود در 36 سالگی درگذشت. به هر حال، ما به زودی به راه می افتیم، در حالی که همه نگاه ها به بیضی است.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

ساعت 11 صبح در هدینگلی شروع می شودو در خیابان چستر لو نیز خوب به نظر می رسد.

برای به اشتراک گذاشتن

به طور باور نکردنی، آنهاما به موقع در خیابان گریس هستیم. براوو از هر نظر

𝗦𝗧𝗔𝗥𝗧𝗜𝗡𝗚 𝗢𝗡 𝗧𝗜𝗠𝗘 ⏰

اندی وارد، افسر ارشد زمین، از تلاش‌های برجسته تیمش برای آماده‌سازی زمین برای بازی پس از باران شدید دیروز تشکر می‌کند. 👏

🦊#لیونور pic.twitter.com/lwt7wgk1f5

— Leicestershire CCC 🏏 (@leicsccc) 29 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

پایش آب و هوا

بهتر. هوادار. بارش بر فراز کامبریادر غیر این صورت بیشتر با دوش های متناوب خشک می شود. ارتفاعات گیج کننده 14 درجه سانتیگراد.

برای به اشتراک گذاشتن

خلاصه روز یکشنبه

باران شدید او کشور را دنبال کرد، هرچند تا ساعت 16.30 به میدان نرفت. ساری آنها به ناچار به سمت دومین برد خود در این فصل حرکت کردند.

همپشایربا شروع 177 دوش عقب و دو ویکت پایین، او در طول جلسه عصر، بیشتر بالست متوسط ​​خود را از دست داد: اولی پوپ برای حذف نیک گابینز و تام پرست، دو ضربه دراماتیک گرفت و جیمز وینس با تکل گابینز از ناحیه شانه شکست. اتکینسون باونسر، سپس با وزنه کمار روچ در سوئینگر پس از یک مبارزه 95 توپی 26 ران. همپشایر هنوز با 92 دوش از ساری عقب است و پنج ویکت باقی مانده است و پیش بینی روز دوشنبه در لندن به آنها فرصت کمی برای کمک می دهد.

69 قاطع اد بارنارد به تعویق این رویداد کمک کرد یادداشت سگ ها در ادگباستون در روزی که فقط 35 اور امکان پذیر بود. او همچنین از دن ماسلی و جیکوب بتل، هر دو سی و چند ساله، کمک گرفت. وارویک شایر برای جلوگیری از ادامه به 76 دور دیگر نیاز داریم.

یک قرن از گرت رودریک ووسسترشر برتری در کیدرمینستر، چهار اینینگ و برتری 142 در اینینگ اول، قبل از اینکه جیسون هولدر شان دیکسون را برای اردک حذف کند. سامرستتست ضربه سه اور در نور عصر. شعیب بشیر با اعتماد به نفس بولینگ بازی کرد، ریتم خوبی پیدا کرد و سرش را با وجود اینکه برای یک مسابقه شش بر فراز خط راه آهن فرستاده شد، حفظ کرد، جیک لیبی را با 97 پوند حذف کرد و کاشف علی را که از مرزها خوشحال بود حذف کرد.

مکس هولدن و رایان هیگینز صدها نفر باکلاس و بدون شکست را ساختند تا آخرین روز هیجان انگیز را در بریستول رقم بزنند. هولدن و هیگینز، از باقیمانده 9-2، با کمک لئوس دو پلوی میدل سکس ما در اینینگ دوم در 143 با هفت ویکت همچنان پیش افتادیم. هنری بروکس کار را زودتر تمام کرده بود. گلاسترشایر اینینگ با سه ویکت در یک اوور. بازی در Grace Road، Chester-le-Street و Headingley امکان پذیر نبود.

برای به اشتراک گذاشتن

نقاط روی دروازه ها

بخش اول

خیابان چستر لو: دورهام 358 – اسکس 314-3 دیروز بازی نداشت

بیضی شکل: Surrey 359 – Hampshire 151 and 116-5

ادگباستون: Warwickshire 175-5 – Nottinghamshire 400

Kidderminster: ووسسترشر 451-9 دسامبر – سامرست 309-9 دسامبر و 5-1 دسامبر

بخش دوم

بریستول: Gloucestershire 322 – Middlesex 203 and 262-3

راه فیض: لسترشر 97-2 – نورثهمپتون 453-7 دسامبر دیروز بازی نداشت

هدینگلی: Yorkshire 450-5 – Derbyshire 190-3 دیروز بازی نداشت

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

پیشگفتار

صبح بخیر! بهار بالاخره جای خود را گرفت اما آیا پس از شکست های دیروز برای نتیجه گیری کافی است؟ ساعت 11 صبح با ما همراه باشید تا متوجه شوید.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *