“یک عشق وصف ناپذیر”: تیاگو سیلوا جدایی خود از چلسی را اعلام کرد | چلسی

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه چلسی اعلام کرد که این فصل آخرین فصل او در استمفوردبریج خواهد بود.

این بازیکن برزیلی 39 ساله و مهره اصلی آبی‌ها که در سال 2021 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، این خبر را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد. سیلوا که در سال 2020 از پاری سن ژرمن به این تیم پیوست، نوشت: “چلسی برای من ارزش زیادی دارد، من به این هدف آمدم که فقط یک سال بمانم و این مدت چهار سال بود.”

“نه تنها برای من، بلکه برای خانواده ام نیز. پسرانم برای چلسی بازی می کنند و برای من افتخار بزرگی است که بخشی از خانواده چلسی هستم، زیرا پسرانم اینجا هستند. امیدوارم آنها به حرفه خود در این باشگاه پیروز ادامه دهند.” که بسیاری از بازیکنان می خواهند بخشی از آن باشند.”

سیلوا قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد و به نقل از پسرانش ایساگو و ایاگو در رده های جوانان باشگاه اشاره کرد.

او گفت: «فکر می‌کنم همیشه تمام تلاشم را در تمام کارهایی که در این چهار سال انجام دادم به کار بردم. اما متأسفانه هر چیزی یک شروع، میانه و پایان دارد. این بدان معنا نیست که این پایان قطعی است. امیدوارم در آینده نزدیک در را برای بازگشتم باز بگذارم، البته در نقشی دیگر.»

سیلوا در چلسی تحول عظیمی را پشت سر گذاشت و در طول همه گیری کووید در آنجا ماند. او به عنوان یکی از آخرین مردان رژیم رومن آبراموویچ را ترک می کند. از فینال 2021 مقابل منچسترسیتی در پورتو فقط بن چیلول و ریس جیمز در لیست یازدهم باقی مانده اند. کپا آریزابالاگا و حکیم زیچ تنها دو تعویضی هستند که هنوز در باشگاه هستند، اما هر دو این فصل را به صورت قرضی سپری کرده اند. سیلوا مجبور شد زمین را زودتر از موعد در پورتو ترک کند، اما عملکرد فوق العاده او در دورهای قبل، شاگردان توماس توخل را برای رسیدن به فینال تشویق کرد.

این برزیلی با 113 بازی به بازیکنی برجسته در تیم جدید تحت رهبری تاد بوهلی و بهداد اقبالی تبدیل شد و در میان باتلاق بازیکنان جوانی که قراردادهای بلندمدت امضا می کردند، بسیار با تجربه بود. حتی در طول دو فصل ناامیدکننده آخر چلسی زیر نظر گراهام پاتر، فرانک لمپارد و مائوریسیو پوچتینو، او یک قهرمان فرقه هواداران باقی ماند.

این یک عشق وصف ناپذیر است. او گفت: «من فقط می توانم از شما تشکر کنم. اما به لطف رسانه های اجتماعی، این برای من بسیار خاص شد و زمانی که هواداران شروع به بازگشت به استادیوم کردند و زندگی به روال عادی بازگشت، شروع به احساس عشق و احترام زیادی به داستان و شروعم در اینجا کردم. ”

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

مصدومیت کشاله ران سیلوا در بازی 2-2 مقابل استون ویلا در روز شنبه به این معنی است که او دیگر نمی تواند در این فصل برای چلسی بازی کند. او 151 بازی انجام داد و همچنین قهرمان جام باشگاه های جهان و سوپر جام یوفا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *