“بسیار موفق”: جو بایدن بردهای ادعایی ترامپ در گلف را به سخره می گیرد | دونالد ترامپ

جو بایدن پس از انتشار یک رجزخوانی عجیب و غریب در مورد توانایی خودخوانده او در گلف، به دونالد ترامپ پاسخ داد.

رئیس جمهور گفت: تبریک می گویم، دونالد. گفت رقیب جمهوری خواه “کاملا موفق.”

حذف این طعنه سخت است، اما مطمئناً در سخنان بایدن نفوذ کرده است. ارسال شد به پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد، به عنوان بخشی از آنچه به نظر می رسد استراتژی گسترده تری از کمپین بایدن برای تمسخر و تمسخر ترامپ به خاطر مشکلات قانونی و مالی او باشد.

ترامپ در بازی‌های معمولی خود با لاف زدن درباره پیروزی گلف خود در Truth Social، پلتفرمی که وقتی توییتر او را به دلیل تحریک حمله 6 ژانویه به کنگره ممنوع کرد، راه‌اندازی کرد.

رئیس جمهور سابق: این یک افتخار بزرگ برای من است نوشت“من امشب، شب جوایز، در باشگاه گلف بین المللی ترامپ در وست پالم بیچ خواهم بود تا جام قهرمانی باشگاه و آخرین جایزه قهرمانی باشگاه را دریافت کنم. من دو تا بردم

“عضویت بزرگ و با مهارت گلف، یک دوره عالی و چالش برانگیز، بازی را بسیار هیجان انگیز کرد. مسابقات مقدماتی و بازی فوق‌العاده بود… بسیار هیجان‌انگیز، متشکرم!!!”

این توئیت بایدن را به دنبال داشت. بسیاری دیگر از کاربران رسانه های اجتماعی از ریک ریلی، ستون نویس سابق Sports Illustrated و نویسنده Commander in Cheat: چگونه گلف ترامپ را توضیح می دهد، نقل قول کردند.

ریلی که با رئیس جمهور سابق بازی می کرد، وضعیت ترامپ را اینگونه توصیف کرد:ترفندها مثل یک حسابدار مافیایی” شامل کردن “او بارها توپ را به سختی به بیرون پرتاب می کند، دستیاران او را پله صدا می زنند”، پرتاب های آزاد بی پایان انجام می دهد و امتیازات را کج می کند.

ریلی روز یکشنبه به ترامپ گفت: “اگر در دوره ای برنده شدید که متعلق به آن نیستید یا فعالیت نمی کنید، با ما تماس بگیرید.”

ادعاهای مشکوک ترامپ برای افتخارات و عناوین در دوره های خودش به خوبی مستند شده است. شایان ذکر است، باشگاه وست پالم بیچ در سال 2017 به عنوان قهرمان سال 1999 ثبت شد. آی تی باز شد در سال 2000.

ترامپ نامزدی جمهوری‌خواهان را برای رویارویی دوباره با بایدن در سال جاری با وجود 88 اتهام جنایی، مجازات‌های مدنی چند میلیون دلاری و تلاش برای حذف او از صندوق رای، تضمین کرده است.

روز دوشنبه، ترامپ با یک جلسه دادرسی در پرونده جنایی خود در نیویورک به دلیل پرداخت پول به ستاره فیلم بزرگسالان استورمی دانیلز که با او ملاقات کرده بود، روبرو شد. در رویداد گلف افراد مشهور این آخرین مهلت برای پرداخت وثیقه 454 میلیون دلاری در یک پرونده کلاهبرداری مدنی در نوادا – و دوباره در نیویورک است.

زمین‌های گلف از جمله دارایی‌های ترامپ هستند که در صورت عدم پرداخت بدهی ترامپ، لتیتیا جیمز، دادستان کل دموکرات نیویورک، ممکن است به دنبال آن باشد.

ستاد انتخاباتی بایدن از مشکلات مالی ترامپ استفاده کرد و او را به سخره گرفت و گفت:دان را شکست“. رسانه های اجتماعی در آخر هفته شاهد افزایشی در “نام مستعار” بودنددون پورلئونه“، نمایشنامه ای درباره رویکرد اوباش مانند ترامپ به سیاست و دون کورلئونه، نام رئیس اوباش که مارلون براندو در حماسه پدرخوانده بازی می کند.

در همین حال، روز دوشنبه، ادوارد آیزاک دوور، نویسنده کتاب نبرد برای روح درباره پیروزی بایدن در سال 2020، گفت: ثبت شده است نکته جالب

تا کنون در کمپین 2024، دوور نوشته است: «ترامپ». زمان بیشتری برای گلف مسابقات به جای رویدادهای مبارزاتی. دیشب ترامپ درباره برد گلف خود به خود می بالید اما هنوز هیچ رویداد مبارزاتی برنامه ریزی نشده است.

اما اکثر کاربران روی تمسخر بازی گلف ترامپ تمرکز کردند و بسیاری از آنها شباهت های جالبی را با یکی دیگر از رهبران سابق جهان ترسیم کردند.

به گفته رسانه‌های کره شمالی، کیم جونگ ایل در اولین دور گلف خود، 11 سوراخ در یک بازی ایجاد کرد. فوق الذکر گیدئون راچمن، نویسنده کتاب «عصر قوی‌تر: چگونه فرقه رهبر دموکراسی را در سراسر جهان تهدید می‌کند».

بنابراین ترامپ راه هایی در پیش دارد.

پنجشنبه، 2 می، ساعت 8 تا 21:15 به وقت گرینویچ، به تانیا برانیگان، دیوید اسمیت، مهدی حسن و تارا ست مایر بپیوندید تا درباره افراد، ایده‌ها و رویدادهایی که می‌توانند مبارزات انتخاباتی ایالات متحده را شکل دهند، اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشند.

بلیط های خود را اینجا یا در theguardian.live رزرو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *