کریس کیم 16 ساله جوانترین گلفبازی شد که در 11 سال گذشته تور PGA را انجام داده است | تور PGA

کریس کیم، نوجوان بریتانیایی، جوان‌ترین بازیکنی شد که در 11 سال گذشته در تور PGA پیشروی کرد، پس از اینکه آخرین پرنده او را دید که در حال رفتن به جام سی‌جی بایرون نلسون در تگزاس است.

کیم آماتور، پسر جی هیون سو، بازیکن سابق LPGA، دور دوم را با امتیاز 4 زیر 67 به پایان رساند که شامل پنج مرغ در دور دوم و یک بوگی در 9 جلو بود.

با توجه به تور PGA، او با 16 سال و هفت ماهگی، جوانترین بازیکن تور پس از Guan Tianlang 14 ساله در مسابقات مسترز 2013 و پنجمین بازیکن جوان تاریخ شد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

کیم، یک جوان از والتون هیث در ساری، که با مجموع هفت امتیاز در رده سی و ششم قرار گرفت، گفت: “خوشحالم. نمی توانم صبر کنم تا فردا دوباره شروع کنم.” من از این کار در چند روز گذشته بسیار لذت بردم، دو روز دیگر بودن در اینجا همه چیز را بسیار شیرین تر می کند.

او در مورد آخرین پرنده سوراخ خود گفت: “صادقانه بودن، داشتن رتبه پنجم بسیار مفید است، اما بله، همیشه وقتی در خط برش هستید، اعصاب وجود دارد.”

مت والاس، هموطن کیم، علیرغم کسب امتیاز 66 در دور دوم، یک شبه برتری خود را از دست داد. نقطه برجسته عقاب او پس از به پایان رساندن چهاردهم در چهار برای 324 یارد بود و او را به رتبه سیزدهم زیر همتراز رساند.

جیک کنپ، بازیکن سابق کلوپ شبانه، با یک حرکت جلوتر، پس از هشت بازی در یک دور 64، مقام اول را به خود اختصاص داد. جردن اسپیث، اهل تگزاس، بازیکن برتر میدان به عنوان شماره 20 جهان، چهارمین کات خود را در شش تورنمنت با امتیاز یک بر 70 از دست داد که او را در رده چهار قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *