جانیک سینر با شکست دانیل مدودف به فینال اوپن میامی راه یافت | جنیک گناهکار

Jannik Sinner عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و دانیل مدودف قهرمان فعلی را شکست داد و به فینال میامی اوپن راه یافت.

این یک مسابقه مجدد از فینال اوپن استرالیا بود که در آن مدودف با دو ست رهبری کرد قبل از اینکه سینر برای کسب اولین عنوان گرند اسلم خود مبارزه کند. اما با توجه به اینکه سینر نتیجه نهایی سال گذشته را با بردهای 6-1 و 6-2 تنها در 69 دقیقه لغو کرد، چندان نزدیک نبود.

این بازیکن 22 ساله ایتالیایی دو هفته پیش در ایندیان ولز تنها بازی خود را در این فصل به کارلوس آلکاراز در نیمه نهایی باخت، اما توانست در فلوریدا مسلط شود.

سرنا ویلیامز در میان تماشاگران حضور داشت و برخی از هواداران در استادیوم هارد راک در اواخر ست دوم مدودف را مورد تمسخر قرار دادند، پس از اینکه دو خطای وحشی کاملاً از حریف روسی او پیشی گرفت.

سینر که با کسب عنوان قهرمانی و پشت سر گذاشتن آلکاراز می توانست شماره 2 جهان شود به اسکای اسپورت گفت: امروز در زمین احساس خوبی داشتم. به خصوص در لحظات مهم خیلی خوب سرویس کردم. در ابتدای بازی به خوبی شرایط را مدیریت کردم. او شانس کمی استراحت را داشت، اگر به هر حال این کار را انجام دهد بسیار متفاوت خواهد بود.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

“من خیلی خوشحالم. فکر می کنم دنیل امروز در بهترین حالت خود نبود، او چند ضربه را از دست داد که معمولاً آنها را از دست نمی دهد، اما من از این شانس استفاده کردم و از حضور در فینال بسیار خوشحالم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *