درخواست تجدیدنظر ناتینگهام فارست علیه کسر چهار امتیاز رد شد | جنگل ناتینگهام

درخواست تجدیدنظر ناتینگهام فارست علیه کسر چهار امتیاز از لیگ برتر به دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری (PSR) رد شد.

فارست گفت که وقتی این مجازات در ماه مارس صادر شد، آنها “بسیار ناامید” شدند و مدعی شد که محدودیت های مخارج برای باشگاه های ارتقا یافته به “یکپارچگی و رقابت” لیگ لطمه زده است. باشگاه استدلال کرد که دلایل آنها برای فروش برنان جانسون دو ماه پس از مهلت PSR باید به عنوان یک شرایط تخفیف‌دهنده تلقی شود و کسر امتیاز به حالت تعلیق درآید، اما هیئت مستقل استیناف گفت: “ما تمام انتقادات باشگاه در مورد رویکرد و استدلال کمیسیون را رد می‌کنیم. “

فارست با دو بازی باقی مانده یک مکان و سه امتیاز بالاتر از لوتون رده آخر قرار دارد. شاگردان نونو اسپریتو سانتو با شکست دادن شفیلد یونایتد در آخر هفته گذشته امیدهای خود را برای بقا افزایش دادند. آنها روز شنبه در خانه به مصاف چلسی می روند و در روز پایانی به برنلی می روند.

راهنمای سریع

چگونه می توانم برای هشدارهای اخبار ورزشی ثبت نام کنم؟

نمایش دادن

  • برنامه Guardian را از فروشگاه برنامه iOS در iPhone یا فروشگاه Google Play در Android با جستجوی “The Guardian” دانلود کنید.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه استفاده می کنید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه Menu در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده) و سپس Notifications بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.

از بازخورد شما متشکرم.

Forest ضرر مجاز 61 میلیون پوندی را 34.5 میلیون پوند نقض کرد. باشگاه‌های لیگ برتر اجازه دارند 105 میلیون پوند در یک دوره سه ساله از دست بدهند، اما ضررهای مجاز فارست به 61 میلیون پوند محدود شد زیرا آنها دو سال از دوره را در چمپیونشیپ سپری کردند. ضررهای مجاز باشگاه ها برای هر فصل در طول دوره سه ساله آنها در EFL 22 میلیون پوند کاهش می یابد.

لیگ برتر اعلام کرد: این باشگاه استدلال کرد که کمیسیون مستقل اشتباه کرده است که فروش یک بازیکن مطرح را در مدت کوتاهی پس از دوره ارزیابی به عنوان یک عامل تخفیف در نظر نگرفته است و با انتخاب عدم تعلیق برخی از موارد، اشتباه دیگری مرتکب شده است. فروش یا همه امتیازهایی که هر یک از این دلایل اعمال شد “بنابراین کسر چهار امتیاز ادامه خواهد داشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *