کریکت کانتی: برتر اسکس اما ساری می تواند برنده واقعی باشد | قهرمانی شهرستان

توپ اول: تاونتون رهبران جدید را مسخره می کند

همانطور که ژوزه مورینیو می داند، امتیازات ابتدای فصل به اندازه امتیازات پایان فصل ارزشمند است. وقتی این دورهای سرد، خیس و بی نور کبریت در وفور شیرین پاییز فراموش شود، میز این را به یاد می آورد.

در این زمینه، پیروزی سامرست بر اسکس پس از دو روز اقدام می‌تواند برای یک یا هر دو کشور (و شاید هم برای ساری) حیاتی باشد. بیست ویکت در روز اول سقوط کرد و سم کوک دو بار گارد گرفت و در میان پنج ضربه سریع را فشار داد. انگشتان بازرس زمین باید تکان بخورند، زیرا او هرگز نیاز به تشویق زیادی برای پخش آهنگ “County Ground, Taunton” در ناوبری نشسته ندارد – اما دیدن کوک و جیمی پورتر که از لبه عبور می کنند هرگز آنها را به اندازه سایمون هارمر و مت کریچلی هیجان زده نمی کند. ویرانی .

کشتار در روز دوم ادامه یافت و وقتی گرد و غبار (یا بهتر است بگوییم رطوبت) فروکش کرد، تیم میزبان برای پیروزی به 167 گل نیاز داشت. در حالی که خیلی ترسناک نبود، نشان دهنده بیشترین تعداد ضربه های مسابقه بود. خیلی چیزها به ساعت اول و کمرنگ شدن خط حمله فوق العاده تیم میهمان با توپ جدید بستگی داشت. این شرح شغلی بود که مت رنشو و شان دیکسون به خوبی بیان کردند. آنها عملکرد مثبتی داشتند و بیش از 5 امتیاز را از دست دادند و با کمتر از 100 امتیاز باقی ماندند که پس از جدایی، ادعا کنند. پس از آن، چند ضربه مناسب و چند ضربه سر خونسرد شما را از خط خارج می کند و اندرو امید و تام بانتون ثابت کرده اند که از عهده وظیفه خود بر می آیند.

اسکس به تنهایی در صدر قرار گرفت اما این فرصت را از دست داد تا در برابر ساری که هفته خوبی برای از دست دادن داشت، راهپیمایی کند. سامرست دوم شد اما همه ما می دانیم که این داستان چگونه به پایان می رسد.

توپ دوم: غرش لیون خاموش شد

در حالی که کنت اولین برد فصل خود را کسب کرد، لنکاوی دومین شکست خود را مقابل دوربین های اسکای در اولدترافورد متحمل شد.

اعتبار به ناتان گیلکریست و وس آگار، دو پیسر کنت که در نیمکره جنوبی شکوفا بودند، می رسد. این دو نفر 15 ویکت را بین خود به اشتراک می گذارند. یک کلاه به تعدادی از کریکت بازان مورد علاقه این ستون: جوی ایویژن همه کاره و دانیل بل-دراموند همیشه قابل اعتماد.

با این حال، پس از اینکه بولرهای تیم میزبان کار خود را انجام دادند، کنت را برای 261 اخراج کردند و کیتون جنینگز تصمیم به بازی گرفت، فقط یک اینینگ اول تاسف بار 92 و نیمی از اینینگ دوم باید بازنگری شود. یک کل مفید

علیرغم اینکه در رده متوسط ​​پایین دست و پنجه نرم می کند، ضربات لنکاوی ضعیف به نظر می رسد زیرا سه نفر برتر (جنیگز، لوک ولز و جاش بوهانون) به پاویون بازگشتند. انتخاب ناتان لیون استرالیایی و تام هارتلی از انگلیس اگر چیزی برای کار روی جدول امتیازی نداشته باشند، فایده ای ندارد.

جوی اویسون از کنت در حالی که متیو هرست دروازه بان لنکاوی را تماشا می کند ضربه می زند. عکس: گرت کپلی/گتی ایماژ

توپ سوم: سیلس برد آسان را کامل کرد

این احساس وجود دارد که Cheteshwar Pujara حتی در جوانی پینه نداشت، او با بازی قدیمی و بسیار مؤثر خود بسیار راحت است. او در دربی (زمینی که محمد ازهرالدین از آن به عنوان سردترین زمینی که تا به حال بازی کرده بود) در اواخر ساسکس 138 رسید و با 143 دوش تیمش که شصت و چهارمین قرن درجه یک او بود، به موفقیت رسید.

اگر دیدن چنین اپراتور باکلاسی در دیویژن دو تعجب آور است، باید از جیدن سیلس، چاک‌دهنده ترینیدادایی که فقط 22 سال سن دارد و 10 تست به نام خود دارد، چه بگوییم؟ تیم میزبان مطمئناً نمی‌توانست ضربات زیادی را به دست بیاورد، پنج ویکت آن‌ها در اینینگ‌های هشت ثانیه‌ای که باعث شد ساسکس در صدر لیگ دو با یک بازی عقب‌تر از اکثر رقبا به پیروزی برسد.

توپ چهار: لوبیا در کانون توجه قرار می گیرد

یورکشایر نیز از فرستادن بازیکنان درجه تست به مکان های لیگ پایین خجالتی نیست، اما جو روت، شان مسعود، هری بروک و آدام لیث تحت الشعاع فینلی بین 22 ساله بازکننده قرار گرفتند که با 173 گل برتری کسب کرد.

با 298 پیشروی تیم میزبان، گلامورگان می دانست که برای نجات بازی با چالش سختی روبرو هستند. آنها موفق شدند 138 بار را پشت سر بگذارند و احتمالاً پس از قرن ها از سام شمال شرقی و کالین اینگرام که قرعه کشی را تضمین کرد، مستحق کمک از آب و هوا بودند. آنها دو نفر از سه گلزن برتر کشور در این فصل هستند، اما مجموع 92 اوور دن موریارتی و دام بس برای تنها دو ویکت (روت یک جفت را برد) اعضایی که بووریل را در آغوش می گیرند راضی نخواهد کرد. ایستاده است

توپ پنج: دو پلوی هنوز تشنه دویدن است

لئوس دو پلوی فرم عالی خود را در این فصل پس از پیوستن به میدلسکس از دربی شایر حفظ کرده است. عکس: John Mallett/ProSports/Shutterstock

لئوس دو پلوی که بین نورث ایست و اینگرام در لیست گلزنان برتر قرار داشت، دربی شایر را با میدلسکس در زمستان تعویض کرد. این حرکت مانع تیم ملی مجارستان نشد که میانگین خود را از 82 سال گذشته به 84 در این فصل رساند.

با بارش باران در روز اول و آخر در لردز، لسترشایر نمی‌توانست انجام دهد جز اینکه در طول یک قرن حمله خود را تحمل کند، اما میدلسکس پس از مشکلات مالی فصل گذشته، بی سر و صدا به جایگاه دوم لیگ هنوز هم بی‌شکل رسیده است. آنها در بازی هفته گذشته امتیازی برابر با حریف خود دارند.

خوشبختانه، بازار نقل و انتقالات کریکت کانتی به اندازه بازار فوتبال سر و صدا ایجاد نمی کند، اما جذب نیرو یکی از عناصر مهم موفقیت یک شهرستان است. دو پلوی وسوسه انگیز یک ماه پیش زیرک به نظر می رسید. او اکنون حیله گر تر به نظر می رسد.

توپ ششم: PCA محافظی را در برابر برنامه نویسان شکست می دهد

در طول نزدیک به ده سالی که نماینده اتحادیه بودم، به یاد دارم که به مدیریت (و خودم) یادآوری کردم که در مذاکرات طرف بی طرفی نبودم. اگرچه همیشه همپوشانی قابل توجهی بین منافع کارمند و کارفرما وجود دارد، اما مواقعی وجود دارد که بیشتر شبیه یک بازی حاصل جمع صفر است.

انجمن کریکت بازان حرفه ای (که زمانی به عنوان تنها اتحادیه ای که بیشتر از کارفرمایانشان راست گراتر توصیف می شد) اعضای خود را بررسی کرد که (ظاهراً) مایل بودند برای همان پاداش کمتر کار کنند – اما چه کسی این کار را نمی کرد؟ این به معنای نادیده انگاشتن نگرانی‌ها در مورد رفاه بازیکنان و ارتقای برتری نیست، اما مسائلی مانند رانندگی در اواخر شب را می‌توان مطمئناً با مربیان (شین وارن، نوع قابل رانندگی)، اقامت‌های شبانه و، بله، برنامه‌ریزی دلسوزانه‌تر برطرف کرد. اما ترکیب دقیق بازی، تمرین و استراحت مورد نیاز برای ارائه یک یازده تن مناسب و شلیک به یک کاپیتان انگلیس، اکنون به همان اندازه که ربع قرن پیش زمانی که قراردادهای مرکزی معرفی شد، دست نیافتنی به نظر می رسد.

شاید بحث اساسی تری در مورد اینکه بازی دقیقاً به چه مقدار پول نیاز دارد، وجود داشته باشد. او همیشه بیشتر می خواهد. بازیکنان با مشاغل کوتاه (که این روزها شغل مادام العمر دارد؟) بهترین قرارداد را تعقیب می کنند، در حالی که مدیران قوی ترین جریان های درآمدی را می خواهند و همیشه ابتکار توسعه دیگری روی میز وجود خواهد داشت. ، اهداف تعیین شد، بودجه برنامه ریزی شد.

سخت ترین کار برای مدیران، کارمندان یا کارفرمایان موفق نه گفتن است، قبول اینکه این ایده خوبی است، پول بیشتری به همراه خواهد داشت، مشکلات را حل می کند، اما ما این کار را انجام نمی دهیم. به منظور انجام. سازمان های بسیار بیشتری از جاه طلبی بیش از حد رنج می برند تا از فقدان جاه طلبی. دامنه و اولویت های کریکت داخلی انگلیسی باید کمی بیشتر تعریف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *