فرهاد مشیری به هواداران اورتون اطمینان داد تصاحب 777 “مستقیم به خانه” خواهد آمد | اورتون

فرهاد مشیری، مالک اکثریت اورتون، از هواداران این باشگاه خواسته است که “با ما تحمل کنند” زیرا فروش طولانی مدت باشگاه “مستقیم به خانه” می رود.

هیئت مشورتی هواداران اورتون (FAB) این هفته به مشیری، مالکان احتمالی 777 شرکا و لیگ برتر به دنبال پاسخ نامه نوشت. به نظر می رسد این تصاحب از زمانی که برای اولین بار در سپتامبر گذشته به رسمیت شناخته شد متوقف شده است. هواداران همچنین خواستار توضیح در مورد اینکه در صورت عدم توافق چه اتفاقی می افتد، چه اتفاقی می افتد، مشیری و 777 پاسخ دادند تا به آنها اطمینان دهند که تصاحب انجام خواهد شد و این تاخیر به “روند تایید لیگ برتر” مربوط می شود.

FAB نامه هایی از مشیری و شریک مدیر 777 جاش واندر که در X منتشر شد او گفت که همچنان منتظر پاسخ لیگ برتر هستند. ما به 2 نامه از 3 نامه ای که روز دوشنبه فرستادیم پاسخ دریافت کردیم. FAB گفت: “نامه ما به PL به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاده است.” PL متعهد شده است که هفته آینده پاسخ دهد. پس از دریافت و هضم همه آنها، در مورد هر 3 پاسخ بیشتر اظهار نظر خواهیم کرد.”

مشیری که برای اولین بار در سال 2016 در اورتون سرمایه گذاری کرد، گفت که مطمئن است که 777 شرکای مناسب برای کنترل باشگاه لیگ برتر هستند. وی گفت: تامین بودجه کامل برای ورزشگاه جدید همچنان در اولویت است و من از تجربه شخصی به شما اطمینان می دهم که تا به امروز 777 نفر به هر درخواستی که از آنها داشته ایم عمل کرده اند.

ما به 2 نامه از 3 نامه ای که روز دوشنبه فرستادیم پاسخ دریافت کردیم.

نامه ما به PL به دلیل مشکلات فنی در سمت ما به تعویق افتاده است. PL متعهد شده است که هفته آینده پاسخ دهد.

پس از دریافت و هضم همه آنها، در مورد هر 3 پاسخ بیشتر نظر خواهیم داد. pic.twitter.com/bf9YWAyaHt

— EFC_FanAdvisoryBoard (@EFC_FanAdvisory) 29 مارس 2024

من اکنون کاملاً ناامیدی را درک می کنم که روند تصویب لیگ برتر بیشتر از حد انتظار طول کشیده است. “این ایده آل نیست، اما باید به روند لیگ برتر احترام بگذاریم و امیدواریم این چیزی باشد که باید برای مدتی با آن زندگی کنیم.

“ما به همه رگولاتورهای خود کاملاً احترام می گذاریم، ما با آنها همکاری نزدیک و سازنده ای داریم و لطفاً تا زمانی که در خانه هستیم با ما تحمل کنید. همچنین می توانم به شما اطمینان دهم که اگر چیزی قطعی برای گفتن داشته باشیم، بلافاصله آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. ”

زمانی که در ماه سپتامبر اعلام شد که این معامله نزدیک به اتمام است، واندر گفت که انتظار می رود 777 این خرید را در حدود سه ماه تکمیل کند. واندر گفت: «هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم این فرآیند به‌جای 12 تا 14 هفته‌ای که انتظار داشتیم، بیش از شش ماه طول بکشد. من مشتاقانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما در حد توانم هستم، اما می‌خواهم انتظارات شما را مدیریت کنم که ممکن است نتوانیم قبل از بسته شدن معامله، مطابق با توصیه‌هایی که در رابطه با مقررات جاری دریافت کرده‌ایم، این کار را انجام دهیم. فرآیندها .

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

اما همه ما در 777 Partners، از جمله خود من، متعهد به یک رابطه کاری سازنده با FAB و دیگر گروه‌های حامی سازمان‌یافته پس از اینکه مالک باشگاه اورتون شدیم، هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *