منچستریونایتد قبل از میزبانی از لیورپول، لیورپول متزلزل شد: اخبار فوتبال – زنده | فوتبال

رویدادهای مهم

جوزف لوری نگاهی گذرا به آنچه در سراسر حوض می افتد می اندازد در رده بندی قدرت MLS همانطور که او گفت، بر خلاف کوچو هرناندز، او در بند است و آماده تکان دادن است. شما هم باید.

کوچو هرناندز ستاره کلمبوس است. پس چرا او همچنان روی نیمکت است؟ عکس: کرک ایروین/گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن

ویرجیل فن دایک امیدوار است که خونسرد بماند او به PA Media می‌گوید که می‌تواند به لیورپول کمک کند تا در رقابت قهرمانی از خط عبور کند.

آرامشی که من شخصاً در زندگی می‌خواهم، یعنی سعی کنم در مورد چیزهای کوچکی که نباید روی روحیه شما تأثیر بگذارد، استرس نداشته باشم، چیزی است که سعی می‌کنم در گروه پیاده کنم.

من کاملاً صدادار هستم اما ترجیح می دهم فضای خوبی در خارج از زمین داشته باشم. من می خواهم همه احساس راحتی کنند، احساس خوشبختی کنند و به بهترین شکل ممکن ابراز وجود کنند، زیرا در این صورت می توانید بهترین نتیجه را از همه بگیرید.

کاپیتان لیورپول سه هفته پس از شکست “وحشتناک” مقابل اریک تن هاگ در جام حذفی، منتظر بازی آخر هفته مقابل منچستریونایتد بود.

(بازنده مسابقات) امسال زیاد اتفاق نیفتاده است، اما من همچنان برنده هستم. شما باید مطمئن شوید که این طرز فکر را دارید و بتوانید به اوج برسید و در اوج بمانید.

ما یک بازی بزرگ در آخر هفته داریم، سپس هرج و مرج دوباره با بازی‌ها شروع می‌شود.»

برای به اشتراک گذاشتن

ممنون دیوید مثل همیشه، این مبادله پوند به پوند است. سلام به همه! بازگشت به برنلی، که در رده نوزدهم لیگ قرار دارد و در حال حاضر شش امتیاز با امنیت فاصله دارد. به نظر خوب نیست. اما وینسنت کمپانی فکر نمی کند که بازگشت به چمپیونشیپ “پایان دنیا” باشد.

ممکن است در این مورد کمی متفاوت باشم، اما همه عادت دارند فکر کنند که همه چیز پس از هفت بازی آینده متوقف خواهد شد. بعد از این هفت بازی، ما در ساحل می نشینیم و دیگر برنمی گردیم. این یک دنباله است.

این واقعاً مهم است که ذهنیت “ما یک شکست داشتیم و این پایان دنیاست” پشت سر گذاشته شود. “من اینطور کار نمی کنم.”

کلارت ها فردا به مصاف سرمربی سابق خود شان دایچ و اورتون خواهند رفت. تافی ها در 9 بازی از 14 بازی قبلی خانگی خود در برابر تیم های صعود کننده در لیگ شکست خورده اند. این همان شکستی است که آنها در 64 بازی قبلی متحمل شده بودند. شاگردان دایچه در اواسط هفته مقابل نیوکاسل به تساوی 1-1 دست یافتند و با 13 بازی بدون برد در لیگ برتر، رکورد جدیدی در باشگاه به نام خود ثبت کردند. اما کمپانی، از نظر دیپلماتیک مانند همیشه، گفت که روند بدون برد آنها “واقعاً مرتبط نیست”.

آیا قبل از تعطیلات آخر هفته درباره برنلی، اورتون یا هر تیم دیگری فکر، سوال، نظر، شکایت یا فکری دارید؟ می توانید ایمیل من برای ارسال این موارد را در بالای این وبلاگ پیدا کنید.

برای به اشتراک گذاشتن

و در آن یادداشت دروازه بانمن این وبلاگ را به دستان امن یارا الشابوری می سپارم.

برای به اشتراک گذاشتن

نحوه پرش یک دروازه بان یک عنصر مهم در قضاوت موفقیت یک گل از خط هافبک است. از این رو ما باید از تایشی نوزاوا دروازه بان اف سی توکیو تشکر کنیم که این بار واقعاً خود را جلوی دوربین ها انداخت. بکهام در مقابل نیل سالیوان کیلومترها بهتر است.

گل تماشایی بازیکن فوتبال جی لیگ از خط هافبک – ویدیو

برای به اشتراک گذاشتن

چه کسی فکر می کرد ادی هاو این روزها در کنفرانس های مطبوعاتی از تلاش برای حفظ بازیکنان صحبت می کند؟ به جای صرف مبالغ هنگفت پول برای موارد جدید هیجان انگیز. این FFP است.

بنابراین، هاو به جای اینکه دست خود را در مورد اینکه چه کسی را می تواند در کنار الکساندر ایساک با فرم بیاورد، به هم بزند، وقت خود را صرف رد این گمانه زنی می کند که سوئدی به جای دیگری نقل مکان خواهد کرد (آرسنال و اسپرز در ارتباط هستند).

هاو در پاسخ به این سوال که آیا از پنجره نقل و انتقالاتی که در آن رویکردها متوقف می شود می ترسد، گفت: “من از این نمی ترسم. از برخی جهات، این چیزی است که شما می خواهید، زیرا به این معنی است که بازیکنان شما در سطحی بازی می کنند که همه از آن استقبال می کنند، و من می خواهم بازیکنانم – همه آنها – بالاتر از آنچه فکر می کنند می توانند انجام دهند، بازی کنند. بنابراین نه، به نظر من ترس کلمه مناسبی نیست. من می‌خواهم الکس به گلزنی ادامه دهد، می‌خواهم او تیتر اخبار باشد – مطمئنم که او هم همین را می‌خواهد – اما ما می‌خواهیم او را برای طولانی مدت نگه داریم.

هاو در مورد برونو گیمارش که انتقالش به پاری سن ژرمن سوژه گمانه زنی ها بوده است، افزود: “اجازه دهید به شما بگویم، بازیکنانی مانند برونو در هر گوشه ای نیستند. آنها بسیار نادر هستند. برونو باید به خاطر هر چیزی که به ارمغان می آورد قدردانی کرد. هدف من این است. برونو تا زمانی که ممکن است در باشگاه بماند. “

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

رودرروی منچستریونایتد و لیورپول کاملاً دیوانه شده است.

منچستریونایتد 4-3 لیورپول
لیورپول 0-0 منچستریونایتد
لیورپول 7-0 منچستریونایتد
منچستریونایتد 2-1 لیورپول
لیورپول 4-0 منچستریونایتد
منچستریونایتد 0-5 لیورپول

آن را در جهتی که مناسب شماست بچرخانید. منچستریونایتد از 4 بازی اخیر خود فقط یک باخت داشته و دو بار پیروز شده است. لیورپول در 6 بازی اخیر خود سه بار یونایتد را شکست داده است و 20 گل در مقابل 6 گل یونایتد به ثمر رسانده است.

در این فصل، ما تضاد بین تساوی 0-0 وحشتناکی در آنفیلد و پیروزی بی رحمانه 4-3 یونایتد در جام حذفی در اولدترافورد داشتیم. در همین حال، مردان اریک ده هاگ وارد این مسابقه نهایی در برابر رقبای بزرگ خود در پشت سر او می شوند. یک شکست مضحک 4-3 مقابل چلسی، جایی که آنها با نتیجه 2-0 به برتری 3-2 رسیدند و سپس در وقت های اضافه همه چیز را به باد دادند. تیم میهمان محبوب اصلی است اما اگر یونایتد تصمیم به بازگشایی بازی بگیرد، بازی خطرناکی برای لیورپول خواهد بود.

برای به اشتراک گذاشتن

مسابقه سرگرم کننده: بیشترین کارت زرد در این فصل لیگ برتر چه کسانی هستند؟ 9 بازیکن بودند که 9 کارت زرد دریافت کردند، اما تنها دو نفر از مرز 10 زرد فراتر رفتند که باعث محرومیت دو جلسه ای شد. اینها ژائو پالهینیا از فولام و ادسون آلوارز از وستهام هستند.

در اینجا دیوید مویس، سرمربی وستهم، در مورد دومی قبل از سفر چکش ها به وولوز در روز شنبه صحبت می کند. ما دلتنگ حضور ادسون هستیم و او از زمان امضای قرارداد در تابستان گذشته تاثیر زیادی بر رویدادها داشته است. ما نمی توانیم منتظر بازگشت او باشیم. در مورد رشته اش با او صحبت نکردم. او به اندازه کافی با تجربه است که بتواند این موضوع را مدیریت کند. او همچنان به لیگ برتر عادت می کند و واقعا بازیکن مهمی برای ما است.

این 9 بازیکن طناب زنی نظم و انضباط را از خود نشان دادند: برونو گیماراس، مویزس کایسدو، داگلاس لوئیز، آنتونی گوردون، گوستاوو هامر، نیکلاس جکسون، ماریو لمینا و نلسون سمدو.

از جمله بازیکنانی که 8 رزرو و 2 بار محروم شده اند، می توان به داروین نونز و اندو از لیورپول، کای هاورتز از آرسنال و برونو فرناندز از منچستریونایتد اشاره کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

بوکایو ساکا در مورد سفر آرسنال به برایتون در روز شنبه تردید ایجاد کرده است. وینگر انگلیسی پس از مصدومیت عضلانی در اواخر تساوی 0-0 مقابل منچسترسیتی، پیروزی 2-0 مقابل لوتون را در اواسط هفته از دست داد. این دومین غیبت او در لیگ برتر در این فصل بود.

آیا ساکا می تواند در مهمترین مرحله فصل یک نیروی ضعیف کننده باشد؟ میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها می گوید: «نه نلی. من بسیار مثبت هستم. فکر می کنم پرواز کند و بسیار پایدار باشد. او خیلی قوی است، چقدر این را می خواهد. چقدر برای اتفاقی که قرار بود بیاید هیجان زده بود. او می خواهد آنجا باشد و بهتر و بهتر می شود.

«این طبیعی است که ناله های کوچکی داشته باشید، لگدهایی دارید. او در این دو یا سه سال گذشته خیلی از این مشکلات را پشت سر گذاشته است و به عملکرد او نگاه کنید.

برای به اشتراک گذاشتن

آندونی ایراولا، سرمربی بورنموث، پیش از دیدار تیمش از لوتون صحبت می کند و خاطرنشان می کند: این بار آنها مزیت بازی در خانه را دارند و برای هر تیمی که به آنجا رفته سخت بوده است.

این به نوعی اتفاق افتاد، اما فرم خانگی لوتون در این فصل تقریباً یک کلیشه غیرقابل انکار است. “Mr Hard Facts” مرد بداخلاقی است که دوستان زیادی پیدا نکرده است، اما او این را می گوید: لوتون از 15 بازی خانگی خود در لیگ برتر سه برد و 9 شکست داشته است. تنها دو تیم آخر یعنی برنلی و شفیلد یونایتد شکست های بیشتری را مقابل هواداران خود متحمل شده اند. پالاس (16 امتیاز)، برنتفورد (18 امتیاز) و اورتون (13 امتیاز) در این دوره امتیاز بیشتری نسبت به لوتون (12 امتیاز) کسب کرده‌اند و هیچ کس در مورد آن صحبت نمی‌کند.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

نفوذ برنان جانسون در اسپرز افزایش می یابد مرد ولزی امیدوار است بتواند در بازی آخر هفته مقابل تیم سابقش ناتینگهام فارست، سهم مهم دیگری داشته باشد. بن مک الیر از WhoScored اعداد را اجرا می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون باید به انگلیس کمک کند تا از تسلط اسپانیا قهرمان جام جهانی در دهه آینده بر فوتبال زنان جلوگیری کندکلی سیمونز در اسپورت بلاگ امروز می گوید.

برای به اشتراک گذاشتن

وقت آن است که به جلو نگاه کنیم، نه به عقب. مواردی که در اینجا باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

بازگشت پیش بینی شده مایکل اولیسه پس از مصدومیت مقابل منچسترسیتی در کریستال پالاس نمی توانست در زمان مناسب تری برای تیم الیور گلاسنر باشد. ملی پوش زیر 21 ساله فرانسه در موارد نادری که در این فصل در زمین حضور داشته است، در فرم هیجان انگیزی ظاهر شده است. اولیس در تنها 11 بازی تا کنون تنها 755 دقیقه بازی کرده است، اما در این مدت 6 گل به ثمر رسانده و سه گل زده است. او یک پاس گل داد. اعتقاد بر این است که سیتی یکی از معدود باشگاه هایی است که پیشرفت او را زیر نظر دارد و نسبت به تهدیدی که او برای جاه طلبی های آنها برای عنوان قهرمانی ایجاد می کند، محتاط خواهد بود، به خصوص اگر بتواند سریعاً با ترکیب ترجیحی 3-4-2-1 گلاسنر سازگار شود.

برای به اشتراک گذاشتن

اینجا صدر جدول لیگ برتر است بعد از دیشب تفاضل +10 گل آرسنال مقابل سیتی را نباید نادیده گرفت.

برای به اشتراک گذاشتن

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، یورگن کلوپ بعد از بازی دندان هایش را نشان می دهد او پس از برتری 3-2 تیمش در زمان مصدومیت چلسی و شکست 4-3 عصبانی بود. اگر کرنر را واگذار کردید و فراموش کردید به کسی که یکی از بهترین بازیکنان هجومی لیگ برتر است و قبلاً دو گل در آن شب به ثمر رسانده است علامت بزنید، احتمالاً بز خود را خواهید گرفت.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

بیایید با لیورپول لیورپول و تمجیدهای شایسته از الکسیس مک آلیستر شروع کنیم.او در حال حاضر بهترین بازیکن ثابت قرمزها است.

اینم کلوپ: او بازیکن بزرگی است، یک بچه بزرگ و من واقعا برای لیورپول خوشحالم که او را به دست آوردیم.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

پیشگفتار

پس از آخرین وقفه بین المللی که به نظر می رسید بین سه هفته تا یک ماه طول می کشد، اکنون هیجان لیگ برتر در گوش ما زنگ می زند. پس از یک دور کامل از مسابقات که در سه‌شنبه (به‌خوبی انجام شد Forest)، چهارشنبه (همه فیل فودن) و پنج‌شنبه (همه تگرگ به کول پالمر) انجام شد، مستقیماً با دور دیگری از بازی‌های برتر از جمله منچستریونایتد و ما به بازی بازگشته است. در حال بازگشت هستند. بعد از ظهر یکشنبه لیورپول.

قرمزها با هشت بازی باقی مانده در صدر جدول باقی می مانند، اما هر سه قهرمان قهرمانی موقتاً شکنندگی نشان می دهند، بنابراین حدس شما به خوبی حدس من است.

با وجود اینکه سه تیم انتهایی در ابتدای فصل تقریباً در رده سه پایانی همه قرار دارند، آنها در تیم های دیگر دست و پا چلفتی هستند تا از بازگشت فوری به چمپیونشیپ اجتناب کنند، حتی اگر نتوانند برنده ها شوند.

و البته، چه کسی جایگاه ششم را خواهد گرفت: سوال بر لبان همه؟ منچستریونایتد این موقعیت را حفظ می کند، اما در حالی که آنها برای اقدام در پایان فصل آماده می شوند، تعداد زیادی از باشگاه ها منتظر حذف آنها هستند. بین رتبه های هفتم و سیزدهم تنها شش امتیاز اختلاف وجود دارد.

درست می گویید، زمانی که ما در کنفرانس های مطبوعاتی مدیران اجرایی امروز کار می کنیم و همه چیز را به دقت بررسی می کنیم، تأمل و تأمل زیادی در راه است. بیایید بازی کنیم.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *