“من احساس خوشبختی می کنم که اینجا هستم”: آنتونی کیم از شانس پس از بازگشت سپاسگزار است | گلف

آنتونی کیم چهارده سال پس از قهرمانی در مسابقات اوپن هیوستون، با متواضعانه روی سکو در میامی قدم گذاشت. پیراهن او گشاد بود و چهره‌اش شبیه مردی بسیار مسن‌تر از 38 سالی بود که در بیوگرافی او به تصویر کشیده شده بود.

کیم توضیح داد: “وقتی پزشکان به شما می گویند ممکن است زمان زیادی نداشته باشید، بیداری بسیار بی ادبانه است.” من هنوز در مورد آن فکر می کنم تا به امروز که آنجا هستم و از گلف خود ناامید شده ام… چقدر پیشرفت کرده ام. من به جایی رسیده ام که نمی توانم اینجا با شما صحبت کنم.

کیم به سرعت آرام شد. او روز پنجشنبه برای اولین بار پس از ده سال در دورال در مقابل رسانه های عمومی ظاهر شد. او در عین حفظ عنصر رمز و راز که او را به چنین شخصیت جذابی تبدیل کرده بود، آگاه و خودآگاه بود. در تابستان 2012، حداقل زمانی که به اوج ورزش خود نزدیک شد، کیم به جراحی آشیل نیاز داشت. او دوباره در یک محیط رقابتی دیده نشد تا اینکه در اوایل سال جاری پیشنهادی از LIV را پذیرفت.

کیم که اولین جراحی از هفت عمل جراحی در سال 2012 بود، گفت: «زندگی من قبلاً به نوعی در حال سقوط بود. من در خارج از زمین گلف تصمیمات بدی می گرفتم. و البته ادامه دارد، دلم برای برش های زیادی تنگ شده است.

“وقتی فهمیدم ممکن است بعد از جراحی دیگر هرگز بازی نکنم، با آن کاملا خوب بودم. در واقع، چند ماه پس از پایان بازی، یک شنبه را با احتمالاً سه یا چهار اتاق پر از وسایل گلف گذراندم ( کلاه، دستکش، توپ، کفش، قمه) برای صد نفر.» به او پیام دادم و گفتم: «هر کی هست بیا. سریع به اینجا می‌رسد و همه چیز را در دستانش نگه می‌دارد». “به نظر فروش گاراژ بود.” چهار سال پیش، کیم روز یکشنبه در جام رایدر، سرخیو گارسیا را شکست داد.

او افزود: “من هیچ کس را به جز خودم برای مشکلاتی که دارم سرزنش نمی کنم.” با این حال، چون در گلف موفقیت‌هایی کسب کرده بودم که فرصت‌های متفاوتی نسبت به بازیکن معمولی 23 یا 24 ساله به من داد، در موقعیتی قرار گرفتم و از آن استفاده کردم.

هنگامی که از آن شیب لغزنده پایین می روید، برگشتن بسیار سخت است و متأسفانه من فقط به سرازیری ادامه دادم. به نوعی موفق به انجام این کار شدم. “من اینجا روبروی شما نشسته ام، واقعاً برایم افتخار و خوشحالم که در اینجا هستم زیرا دلایل زیادی وجود دارد که چرا نباید در حال حاضر اینجا باشم.”

کیم در مورد مبنای عمل خود نامشخص است. او در مورد “لحظه های بسیار تاریک”، “شیاطین تاریک” و “با افراد بد بودن” صحبت کرد. این بازیگر کالیفرنیایی اعتراف کرد که «شخصیتی اعتیادآور» دارد.

کیم معتقد است که پس از بازگشت دوباره می تواند در گلف قوی شود. عکس: جیسون باتلر/گتی

یک آزمایش اخیر با 65 دانش آموز در هنگ کنگ نشان داد که کلاس اینجا برای ماندن است. کیم اساسا داشت از صفر شروع می کرد. او گفت: “من همه شایعات را می شنوم که من گلف (تفریحی) بازی می کنم و بازی های پولی بزرگ انجام می دهم. “بدیهی است که مردم در زیرزمین خود تخیل زیادی دارند.” حتی سه هفته قبل از بازگشت به جده، کیم در مورد بازگشت مطمئن نبود، اگرچه احساس می‌کرد که زندگی‌اش به مسیر درست برگشته است.

کیم درباره اتفاقات قبلی گفت: «مردم نگران بودند که من چه می‌کنم و کجا هستم. “در حال حاضر زمان کافی برای پرداختن به جزئیات در مورد همه چیز وجود ندارد. اما من کمک حرفه ای گرفتم. فکر می کنم نتوانستم با بیشتر آسیب ها و اتفاقات زندگی ام کنار بیایم. دفنش کردم چون نمی خواستم به کسی ضعف نشان دهم. فکر می کردم نشان دادن آسیب پذیری ضعف است. من به نقطه ای از زندگی ام رسیده ام که برایم مهم نیست کسی در مورد من چنین فکری می کند. تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهم دخترم است و می‌دانم گفتن این حرف خنده‌دار به نظر می‌رسد، اما تا زمانی که او به من افتخار می‌کند، من مردی شاد هستم.»

ایزابلا اکنون دو ساله است. به نظر می رسد او و امیلی همسر کیم ناجیان او باشند. آنها به مدت 40 دقیقه کیم را به طور گسترده تماشا کردند. کیم گفت: “پدر بودن بزرگترین هدیه ای است که تا به حال دریافت کرده ام و او را ناامید نخواهم کرد.”

من خیلی به همسرم، مادرم و بیشتر از همه دخترم مدیونم. او چند ماه زودتر به دنیا آمد و تماشای مبارزه او دشوار بود. در آن لحظه متوجه شدم که باید زندگی و کارهایی که انجام دادم را تغییر دهم تا بتوانم از نظر عاطفی از او حمایت کنم تا مالی.

برخی از عناصر این سرگرم کننده هستند. کیم آنقدر از این ورزش دور بود که تا این هفته نمی‌دانست بروکس کوپکا، بازیکن LIV، یک قهرمان بزرگ چندگانه است. او از تغییرات قوانین و تجهیزات شگفت زده شد. او نمی دانست که تایگر وودز برنده مسابقات مسترز 2019 شده است. او اذعان می کند: “من روی هدف متمرکز نبودم.” برای من مهم نبود که چه کسی در مسابقات گلف پیروز شد.

هفت روز پس از پیروزی در هیوستون، کیم در مسابقات مسترز سوم شد. هر چیزی که در آینده به این نتیجه نزدیک شود، یک داستان خارق العاده را تکمیل می کند. صرف نظر از اینکه این اتفاق بیفتد یا نه، به نظر می رسد کیم بالاخره با خودش در آرامش است. اما جاه طلبی وجود دارد. “چه مردم باور داشته باشند که من می توانم آن را انجام دهم یا نه، من معتقدم که می توانم آن را انجام دهم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *