اروگوئه – نامیبیا: جام جهانی راگبی 2023 – زنده | جام جهانی راگبی 2023

رویدادهای مهم

دقیقه 62: ون در وستهویزن و ستی در نامیبیا در ردیف اول قرار دارند – اما دومی پس از کشیدن یقه باتیستا باسو در مشکل است…

یک کارت زرد دیگر به نامیبیا

به دنبال توصیه بازبینی TMO، فردی که به دلیل دخالت زیاد جریمه شد، کاپیتان Tjiuee Uanivi بود. او یک کارت زرد نشان داد اما ممکن است تیم بررسی رولان گاروس بتواند کیفیت این کارت را ارتقا دهد.

دقیقه 61: اروگوئه با داشتن فرصتی برای برگرداندن شرایط در برابر حریف خسته کننده خود، تغییرات زیادی ایجاد کرد. در کنار یک ردیف جلو کاملاً جدید متشکل از پوجاداس، گاتاس و پیوسی، فیلیپه برچسی و خوان مانوئل آلونسو نیز وارد میدان می شوند. آدریان بویسن جایگزین هاردویک در نامیبیا شد.

60 دقیقه: حمله با ناامیدی به پایان می رسد زیرا Gaoseb بازگشته به دلیل مهر و موم شدن مجازات می شود. کاپیتان او، Tjiuee Uanivi، از رینال راضی نیست. این جریمه های فنی شروع به آسیب رساندن به تیم شما کرده است.

دقیقه 58: کوتزی برگشت و شیکوفا به نیمکت بازگشت. گاوسب همچنین برای نامیبیا که در جناح راست همپوشانی دارد باز می گردد، اما پاس او به موتون او را مجبور می کند که روند خود را کنترل کند و اروگوئه می تواند دوباره جمع شود.

دقیقه 57: پی جی ون لیل در بازی برای نامیبیا است که هنوز یک دقیقه برای بازی با 14 نفر فرصت دارد. آنها را از راه اندازی یک حمله دیگر که توسط گردش مالی متوقف می شود، باز نمی دارد. آیا آونگ مسیر اروگوئه را تاب داده است؟

آراتا در نیمه اول کار سختی داشت اما در نیمه دوم خوش درخشید تا امتیاز دوم آمایا را رقم بزند و اروگوئه را پیش بیاندازد. او یک پاس منحرف شده از Deus را می گیرد و از کنار دو مدافع اسلالوم می گذرد و موتون را قبل از عبور از خط در یک انبوه ترک می کند. Etcheverry تحول را اضافه می کند.

برای امتحان! اروگوئه 26-23 نامیبیا (آراتا 52 دقیقه)

نامیبیا به سختی فرصتی برای فکر کردن به فرصت از دست رفته قبل از سقوط اروگوئه دارد و سانتیاگو آراتا را برای یک تلاش انفرادی تماشایی آماده می کند!

50 دقیقه: نامیبیا 14 نفره همچنان تهاجمی است و موتون مسیر بازی را برای ایزاکس تغییر می‌دهد تا به سمت جلو حمله کند – اما پاس او برای استیونز بسیار کم است که نمی‌تواند از مچ پا در جلوی خط خارج شود…

برای امتحان! اروگوئه 19-23 نامیبیا (آمایا 49′)

اروگوئه توپ را به سمت آمایا می زند، که به لطف مداخله استیونز، توپ را یک ثانیه قبل از برخورد به تیرک کرنر پایین می آورد. این یک مهارت عالی است و Etcheverry یک تحول بالینی ایجاد می کند.

کارت زرد به نامیبیا!

پس از یک سری اشتباهات، یوهان کوتزی دوباره توسط رینال مجازات می شود و به سین بین می رود. هایتمبو شیکوفا در حالی وارد زمین می شود که شاهزاده گاوسب وینگر به طور موقت زمین را ترک می کند، زیرا نامیبیا برای حمله به سه بازیکن ردیف جلو در زمین نیاز دارد.

46 دقیقه: اروگوئه ترکیب را برد و خط را ترک کرد، آراتا زمین را باز کرد – اما دیوار آبی زیر تیرک‌ها محکم می‌ماند، اگرچه آفساید به اروگوئه فرصت دیگری می‌دهد…

44 دقیقه: یک خطای کنترل دیگر و اروگوئه این امتیاز را 8-1 جلو انداخت. با این حال، نقطه ضعف نامیبیا در حمله است و با فروپاشی تیم آنها، اروگوئه یک موقعیت خط حمله ایجاد کرد.

اروگوئه 12-23 نامیبیا (نوشته شده توسط سوانپول) شروع ضعیف نیمه برای اروگوئه باعث شد تا سوانپول یک پنالتی قانونی دریافت کند. او تبدیل می کند تا برتری را به 9 امتیاز افزایش دهد.

ما دوباره می رویم

نیمه دوم ادامه دارد. با خطر بیان چیزهای بدیهی، آن 10 دقیقه اول و گلزنان تلاش بعدی می تواند بسیار مهم باشد.

نیمه اول! اروگوئه 12-20 نامیبیا

ترکیب متفرق می شود اما استیونز جمع می شود و در دقیقه 40 زمین می خورد. نامیبیا از نظر برتری در نیمه دوم ارزش خوبی دارد. آیا آن اولین پیروزی دست نیافتنی جام جهانی بالاخره فرا می رسد؟

دقیقه 39: پس از چند ضربه ناپخته، اروگوئه تلاش می کند تا آخرین حمله را انجام دهد اما نمی تواند حرکتی رو به جلو کسب کند تا اینکه ضربه ناهنجار آمایا تماس پیدا کند. شانس نامیبیا برای کنار گذاشته شدن از ترکیب و دیدن نیمه نهایی اینجاست.

دقیقه 37: ناامیدی اروگوئه با پیشرفت انتقال اچوری به Deus بیشتر می شود. مرکز هجومی اچوری و آراتا هنوز خیلی پیشرفت نکرده اند.

اروگوئه 12-20 نامیبیا (نوشته شده توسط سوانپول) نامیبیا حریف خود را در عقب نگه می دارد، موتون دوباره یک حرکت خوب انجام می دهد، قبل از اینکه فریتاس در تلاش برای پس گرفتن توپ به خاطر یک توپ اسکوپ جریمه شود. سوانپول سه امتیاز را به دست آورد و به نظر می رسید نامیبیا در نیمه اول به برتری برسد.

دقیقه 32: بعد از نیم ساعت هل دادن و هل دادن، عصبانیت بین جلوبازها شعله ور می شود. اروگوئه به دلیل ممانعت جریمه شد و به سوانپول اجازه داد تا فشار را با لگد کاهش دهد.

دقیقه 31: مانوئل لایندکار، یکی از گروهی از بازیکنان اروگوئه مستقر در فرانسه، در حالی که سعی می‌کند توپ را از لودیک دور کند، کارهای دفاعی محکمی انجام می‌دهد و برای رها نکردن جریمه جریمه می‌کند.

برای امتحان! اروگوئه 12-17 نامیبیا (کسلر 28 دقیقه)

ژرمن کسلر به خارج از چارچوب می رود، اروگوئه توپ را می برد و توپ به هوکر می رسد که از وقت استراحت گل می زند. اچوری این بار تبدیل می شود و اروگوئه احساس بسیار بهتری خواهد داشت.

ژرمن کسلر به سمت خط حرکت می کند. عکس: Adam Pretty/World Ragby/Getty Images

26 دقیقه: زمانی که نامیبیا پس از اینکه پرز کسلر آلمانی را در فضا پیدا کرد، مداخله می کند، در انتهای دیگر تکرار می شود، اما رینال بازی را برای آفساید باز می گرداند. اروگوئه به کرنر رفت…

اروگوئه 5-17 نامیبیا (نوشته شده توسط سوانپول): او پنالتی را در اواسط راه به گل تبدیل می کند و اختلاف به 12 امتیاز می رسد.

23 دقیقه: تیم نامیبیا به سمت خط حرکت می کند و اروگوئه در آفساید قرار می گیرد. آنها توپ را برگرداندند اما ما برای پنالتی به عقب برمی گردیم. سوانپول سه امتیاز از فاصله نزدیک را ترجیح می دهد…

21 دقیقه: یک اشتباه ناشیانه دیگر، این بار توسط باتیستا باسو، قلمرو را به نامیبیا سپرد. شروعی قدیمی و پر جنب و جوش بود.

برای امتحان! اروگوئه 5-14 نامیبیا (آمایا 18′)

Deus توسط دو خط آبی حمایت می شود اما اروگوئه مالکیت خود را حفظ می کند و سعی می کند اچوری را به بالتازار آمایا برساند. نشانه دیگری از یک پاس رو به جلو، اما تلاش پس از عبور آمایا از خط ادامه می یابد. اما Etcheverry تبدیل را اشتباه انجام می دهد.

بالتازار آمایا برای اروگوئه گلزنی می کند
بالتازار آمایا از طرف لس تروس پاسخ می دهد. عکس: Alex Livesey/Getty Images

18 دقیقه: متیو رینال، داور مسابقه، در وقت استراحت بسیار سرسخت بود و در عرض چند دقیقه برای سومین بار یک بازیکن نامیبیا را سوت زد. آراتا توپ را به شماره 8 کارلوس دیوس پاس می دهد و او به فضا پرتاب می شود…

16 دقیقه: در غرفه، استبان منسس سرمربی اروگوئه کمی گیج به نظر می رسد. با این حال تیمش با یک حمله 5 متری شانس دیگری برای حضور در اسکوربورد اینجا دارد…

15 دقیقه: لوبسر برای متوقف کردن ضربه برگشت مستقیم اروگوئه مداخله می کند و تحت فشار دو بازیکن طلا (پیراهن تعویضی اروگوئه – نامیبیا با پیراهن آبی انتخابی اول) برای دریافت پاس اچوری به عقب می دود.

12 دقیقه: از دیدگاه تلویزیونی باید بگویم پاس هاردویک جلو می رود. اما TMO هیچ مداخله ای ندارد و محاکمه ادامه دارد! Swanepoel یک تبدیل سخت برای افزایش برتری اضافه می کند.

برای امتحان! اروگوئه 0-14 نامیبیا (گریلینگ 11 دقیقه)

موتون خطوط را می شکند و نامیبیا در سمت چپ فضایی پیدا می کند که ایزاکس به هاردویک حمله می کند. شماره 8 هنگام تکل زدن توپ را بیرون می‌کشد و گریلینگ برای گل زدن به گل می‌رسد! اوه حرف من

جی سی گریلینگ یک گل برای نامیبیا به ثمر رساند
جی سی گریلینگ برای دومین بار در Welwitschias می پرد! عکس: یان کروگر/گتی ایماژ

8 دقیقه: شروعی عجیب و پر از خطا برای اروگوئه بود، شاید فشار افزایش انتظارات را احساس کرد. فراز و نشیب های اچوری به نامیبیا اجازه می دهد تا به میدان بازگردد…

5 دقیقه: کوتزی برای شکست 96-0 مقابل فرانسه به برخی از بازیکنانش استراحت داد و در اوایل با تیمش شاداب تر به نظر رسید. با این حال، حرکت تهاجمی در اینجا متوقف شد و اروگوئه یک پنالتی را مجبور کرد.

3 دقیقه: من حتی وقت نکردم به شما بگویم که لوبسر آماده است تا قبل از اینکه امتیاز افتتاحیه نامیبیا را جشن بگیریم. آنهایی که خارج از استخر در حال حاضر یک پنالتی و یک تیم در عمق خاک اروگوئه برنده شده اند.

این کارها را بسیار جالب خواهد کرد. اروگوئه مستقیم حمله کرد اما پاس آزاد آراتا توسط موتون دریافت شد و او آزاد بود تا از نیمه خود خارج شود و زیر تیرها گلزنی کند.

برای امتحان! اروگوئه 0-7 نامیبیا (موتون 1′)

یک شروع عالی برای نامیبیا. گرسوین با تلاش موتون در ثانیه 59 و گلزنی سوانپول گل زد!

گرسوین موتون تلاش می کند
Gerswin Mouton در کمتر از یک دقیقه بین پست ها قرار می گیرد! عکس: یان کروگر/گتی ایماژ

اینجا ما می رویم

ما از لیون شروع می کنیم، جایی که چند تکه صندلی خالی وجود دارد اما هنوز فضای جشنی دارد.

اروگوئه با نتیجه 4-1 تیم ها را به پیش می برد، از جمله بازی تدارکاتی جام جهانی 26-18 در مونته ویدئو در ماه گذشته. تنها پیروزی نامیبیا در برابر رقبای امروزی در ژوئن 2019 به دست آمد، زمانی که آنها در آستانه جام جهانی ژاپن با نتیجه 30 بر 28 پیروز شدند.

Cliven Loubser که 15 امتیاز در این برد به دست آورد، امروز در دفاع کناری بازی خواهد کرد، اما به نظر می رسد که در حین گرم کردن ضربه ای به دست آورده است. این یک ضربه جدی دیگر برای نامیبیا خواهد بود.

این درگیری در نیمکره جنوبی با پیشرفت راب کیتسون در ولز و ایرلند در مسابقاتی که تا کنون متعلق به شمال بوده است، انجام می شود.

تیم ها

اروگوئه: Amaya، Basso، Pérez، Vilaseca (c)، Freitas، Etcheverry، Arata; Sanguinetti، Kessler، Arbelo، Aliağa، Leindekar، Ardao، Civetta، Deus.

تعویض ها: پوجاداس، گاتاس، پیوسی، رودریگز، دوسانتوس، اورماچه آ، برچسی، آلونسو.

نامیبیا: Loubser، Mouton، Izaacs، Burger، Greyling، Swanepoel، Stevens; بناده، ون یاارسلد، کوتزی، لودیک، دی کلرک، گاوسب، اوانیوی (ج)، هاردویک.

زیرمجموعه ها: ون در وستهویزن، ستی، شیفوکا، ون لیل، کاتجیکو، بویسن، ترون، ون در برگ.

پیشگفتار

مسیر رسیدن به فینال طی چند روز آینده برای بسیاری از تیم‌ها روشن‌تر خواهد شد، اما این مرحله سوم مسابقات جام جهانی با درگیری بین دو تیم بدون برد آغاز می‌شود که برای کمی بیشتر از غرور ملی بازی می‌کنند.

اما همه تیم‌های ضعیف برابر نیستند: در حالی که اروگوئه هر دو فرانسه و ایتالیا را نزدیک به هم شکست داده است (و هنوز شانس رسیدن به یک چهارم نهایی را دارد)، نامیبیا پس از سه شکست فزاینده در برابر گروه A دسته اول حذف شده است.

تیم آلیستر کوتزی نیز به دلیل مصدومیت و محرومیت ضعیف شده است. یوهان دیزل 5 جلسه محروم شد و یوهان رتیف به دلیل نیش عنکبوت از میادین دور ماند. با این حال امروز بهترین شانس برای پیروزی در اولین فینال جام جهانی است.

اروگوئه، علیرغم اینکه در رده بندی جهانی تنها چهار پله بالاتر از آن قرار دارد، پس از تلاش های شکست ناپذیرش تا اینجای کار، جزو محبوب ترین های امروز است. این پیروزی چهارمین پیروزی آنها در تاریخ فینال ها خواهد بود و موقعیت آنها را به عنوان یک کشور راگبی در حال ظهور درجه 2 تثبیت می کند.

بنابراین چیزهای زیادی برای بازی در لیون وجود دارد. زمان شروع بازی در ساعت 16:45 BST و 17:45 به وقت محلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *