استون ویلا برای آزمون برایتون آماده می شود تا در بین دیگران بهترین باشد | استون ویلا

مناگر کسی در ابتدای این فصل به اونای امری می گفت که تیم استون ویلا بالاتر از برایتون به پایان می رسد، آیا او آن را فصل موفقی می دانست؟ امری کمی نیشخندی زد که به او فرصت داد تا به یک شوخی فکر کند. او با لبخند پاسخ می دهد: “آنها خیلی قوی شروع کردند.”

مفهوم و واقعیت این است که ویلا و برایتون، که در وقت ناهار روز شنبه ملاقات کردند و فصل گذشته با یک امتیاز از هم جدا شدند، سعی دارند از یکدیگر پیشی بگیرند. و با توجه به احترامی که بین امری و روبرتو دزربی سرمربی رئال مادرید برایتون مورد حسادت قرار می گیرد، آنها از راه های دیگری نیز از یکدیگر یاد خواهند گرفت.

دلیلی وجود دارد که امری هنگام توصیف رویکرد قوی و هجومی برایتون هیجان‌انگیز شد و از دزربی هم‌زمان با پپ گواردیولا نام برد. امری و دی زربی قبل از آخرین روز فصل گذشته، زمانی که ویلا 2-1 پیروز شد و پس از اینکه برایتون ششم شد و اولین حضور خود را در رقابت های اروپایی انجام داد، به لیگ کنفرانس اروپا راه یافت، تعریف و تمجیدهای خود را با هم رد و بدل کردند.

امری به یاد می آورد: «روز عالی بود. “اما در فوتبال همیشه باید سعی کنید کارها را از نو انجام دهید، سعی کنید یک هدف جدید، یک لحظه جدید و خاطرات جدید برای آینده خلق کنید. من بسیار هیجان زده هستم.”

اینجاست که برایتون و دزربی وارد بازی می شوند. امری پیش از آخرین دیدارشان گفت برایتون و همچنین ساندرلند و آندورا اف سی تیم هایی بودند که نظر او را جلب کرده بودند و تحسین او برای دزربی به دوران طلسم این بازیکن ایتالیایی در بنونتو برمی گردد. این باشگاه در فصل 18–2017 به سری آ تازه وارد بود. بنونتو سقوط کرد، اما دزربی به خاطر سبک جسورانه و تشنه مالکیتش مورد تحسین قرار گرفت، او قبل از جانشینی گراهام پاتر در برایتون در سپتامبر گذشته به ساسولو و شاختار دونتسک منتقل شد.

امری در این هفته از تعویض بی‌وقفه بازیکنان کلیدی برایتون صحبت کرد و به شیوه‌ای که تیم دزربی خود را در مسابقات تحمیل کرد، حتی در شکست مقابل وستهم و چلسی، اشاره کرد.

اونای امری (سمت چپ) از طرفداران سرسخت روبرتو دزربی است. عکس: جف کادیک/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

امری مشت چپش را گره می‌کند تا نشان دهد ویا باید با علاقه و شخصیت برایتون مطابقت داشته باشد. امری می‌گوید: «من همیشه سعی می‌کنم تیم‌هایی را که با آنها روبرو خواهیم بود تماشا کنم، اما زمانی که تیم‌های متفاوتی هستند که می‌توانند ایده‌های تاکتیکی متفاوتی را به ما بیاموزند و یکی از آنها برایتون باشد، واقعاً روی آنها تمرکز می‌کنم. به عنوان مربی، اگر بتوانیم بهتر شویم، می‌خواهیم چیزی اضافه کنیم. من دوست دارم هر تیمی را که با آن روبرو می‌شویم آنالیز کنم و تیم‌هایی را اضافه کنم که از نظر تاکتیکی، تهاجمی یا دفاعی، به خصوص در ضربات ایستگاهی، کار متفاوتی انجام می‌دهند.

راهنمای سریع

وارد: تیم نگرانی هایی در مورد پیراهن های “خیس” دارد

نمایش دادن

کارلا وارد می‌گوید که بازیکنان زن استون ویلا نگرانی‌های مشابهی با همتایان مرد خود در مورد پیراهن‌های “خیس” باشگاه دارند. پیراهن‌های جدید و آبی خانگی ویلا که توسط Castore ساخته شده‌اند، به‌طور محسوسی در طول مسابقات تغییر رنگ می‌دهند – اما لباس مهمان نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

کاستور در تلاش است تا راه حلی بیابد، اما قبل از این آخر هفته، زمانی که تیم مردان شنبه میزبان برایتون در لیگ برتر است و تیم وارد، روز بعد، رقابت های سوپرلیگ زنان خود را در خانه مقابل منچستریونایتد آغاز می کند، به دست نمی آید.

وارد گفت: “من فکر می کنم ما نگرانی های مشابهی در مورد چیزهایی داریم که مردان دارند.” این مورد توسط مردان در پیش فصل برجسته شد و توسط زنان حمایت شد. با این حال، به نظر من، این بر عهده باشگاه و کاستور است. تمرکز من باید روی آخر هفته باشد و باید مطمئن شوم که بازیکنان روی آن تمرکز دارند.

تنها چیزی که می‌گویم این است که باشگاه در چند روز گذشته کاملاً درخشان بوده است. ارتباطات دائمی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به بازیکنان کمک کنیم و احساس بهتری به آنها بدهیم وجود داشته است.»

ویلا نگرانی های خود را به Castore ابراز کرد و این شرکت در حال کار بر روی ایجاد یک نسخه عرق گیر است. سخنگوی کاستور گفت: “ما از نزدیک با باشگاه کار می کنیم تا این مشکل را در سریع ترین زمان ممکن حل کنیم تا استانداردهای مورد انتظار ما را برآورده کنیم. ما از باشگاه برای صبر و حمایت آنها تا به امروز تشکر می کنیم.”

ما به عنوان یک برند جدید بریتانیایی، همیشه خود را به بالاترین استانداردها نگاه می‌داریم و تلاش می‌کنیم تا هر کاری که می‌توانیم برای بهبود مستمر عملکرد محصولاتمان انجام دهیم. “این به معنای رسیدگی سریع و فروتنانه به نگرانی های مشتری است.” رسانه PA

از بازخورد شما متشکرم.

سخت ترین راه ایجاد سبکی است که مالکیت توپ را حفظ کند و از فشار حریف جلوگیری کند و من این تیم ها و مربیان آنها را بسیار تحسین می کنم. مهمترین آنها شاید گواردیولا باشد و حالا دزربی نیز کمی متفاوت است و بسیار بسیار موفق بوده است.”

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

برای هر دو طرف، بازی به عنوان یک فشارسنج در شروع فصل عمل خواهد کرد. با توجه به بردهای برایتون مقابل نیوکاسل و منچستریونایتد، شاید برای ویا حتی بیشتر از این اتفاق بیفتد. ویلا چهار بازی از شش بازی خود در لیگ را برد اما در مقابل لیورپول و نیوکاسل ناموفق بود. هر دو می خواهند شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند. ویلا و برایتون ممکن است مجبور شوند برای بهترین بودن با یکدیگر مبارزه کنند.

امری می گوید: «من واقعاً، واقعاً انگیزه دارم. من به بازیکنان توضیح دادم: فردا (شنبه) لحظه مهمی برای ما است. 38 بازی در لیگ برتر برگزار می شود، اما برخی از مسابقات خاص و متفاوت هستند. ما 3 امتیاز از آنها عقب هستیم. “این یک فرصت بسیار بسیار خوب برای تلاش برای گرفتن آنها است، و این چالش واقعی است.”

امری و دی زربی بسیار مورد احترام همکاران خود هستند و به نظر می رسد که در بسیاری از مشکلات مشترک هستند. در نتیجه موفقیت آنها، هر دو فصل را برای رقابت در چهار جبهه آغاز کردند. این حجم کاری با خروج از جام کارابائو در اواسط هفته، ویا در خانه مقابل اورتون و برایتون در چلسی کاهش یافت.

هر دو پس از شکست در بازی های ابتدایی خود در اروپا کار دارند. برایتون در خانه مقابل آئک آتن در لیگ اروپا و ویا خارج از خانه در لژیا ورشو هستند. با توجه به شدت مسابقات، هر دو مدیر از آن زمان همیشه سوالاتی را در مورد قدرت در عمق مطرح کرده اند. اگر ویا به مسیرهای پیروزی بازگردد، 10 برد متوالی لیگ در ویلا پارک خواهد داشت. امری می‌گوید: «فکر می‌کنم بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. آنها به طور کلی در کنترل بازی در ساختار خود بسیار خوب هستند و این چالش، تلاش برای شکستن آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *