اوپن استرالیا امیدوار است که ترجمه های صوتی هوش مصنوعی برای طرفداران جدید جذاب باشد | اوپن استرالیا 2024

تیبرای بازاریابی چند زبانه، اوپن استرالیا می‌خواهد از هوش مصنوعی برای شبیه‌سازی حرکات لب‌های نواک جوکوویچ و تنیس‌بازان دیگرش استفاده کند و آن‌ها را با صداهای تولید شده توسط کامپیوتر که قبلاً لحن و صدای بازیکنان را تکرار می‌کند، هماهنگ کند.

تلاش برای پذیرش هوش مصنوعی توسط یکی از مفسران تنیس در جریان “روز آزمایشی” رسمی مسابقات در روز جمعه به عنوان “من را می ترساند”.

این نمایش تلاش‌های تنیس استرالیا (TA) را برای ایجاد مخاطب و درآمد از طریق نوآوری‌های تکنولوژیکی و پیگیری سرمایه‌گذاری در سرمایه‌گذاری‌های جدید برجسته کرد.

مدیر ارشد نوآوری TA، Machar Reid، می‌گوید که اگرچه بازیکنان به تقلید صدایشان رضایت ندادند، اما با شروع این فناوری برای تنظیم دقیق تصاویر آنها، با آنها مشورت خواهد شد.

رید می‌گوید: «امیدواریم در حال ایجاد یک برد برد باشید که در آن محتوا برای طرفداران مصرف‌کننده‌تر باشد، اما به نوبه خود برند یا خود پخش‌کننده وارد رسانه‌های بیشتر و بازارهای بیشتری می‌شوند که به آنها کمک می‌کند تا خود را رشد دهند. پروفایل خود را نیز.”

رید ویدیویی از جوکوویچ را قبلاً به صورت زنده در یوتیوب پخش کرد که به نظر می رسید سخنرانی شماره 1 جهان باشد، اما به زبان اسپانیایی.

رید می گوید: «اولویت اول این است که منطقی باشد، اولویت دوم این است که شبیه آن به نظر برسد. “اولویت سوم این است که لب ها در واقع با آنچه از دهان خارج می شود همگام شوند، که با گذشت زمان از هوش مصنوعی بهره مند خواهد شد.”

نیک مک کارول، مفسر تنیس و مجری رویداد، از نمایش دمو غافلگیر شد. او می گوید: «این مرا می ترساند.

نمونه نمایشی جوکوویچ یک نمونه است (این صرب قبلاً در کنفرانس های مطبوعاتی به زبان اسپانیایی صحبت کرده است) و ویدیوهای متعددی با استفاده از این فناوری در کانال یوتیوب اوپن استرالیا وجود دارد. اینها شامل ویدیوهایی است که از صدای منحصر به فرد آنها تقلید می کنند. کوکو گاف و دانیل مدودف.

کنفرانس مطبوعاتی با استفاده از صدای کامپیوتری با لحن و صدای نواک جوکوویچ به اسپانیایی دوبله شد.

این “دوبله” توسط شرکت امارات متحده عربی Camb.AI ایجاد شده است که بخشی از برنامه افتتاحیه اوپن استرالیا در سال 2024 است و در کمتر از 12 ساعت در طول مسابقات تحویل داده می شود.

تیم TA اقداماتی را برای به حداقل رساندن خطر کلمات ترجمه شده منتسب به بازیکنان و ایجاد بحث و جدل انجام داده است.

خاویر مولباخ، سرپرست محتوای اصلی TA می‌گوید: «بازیگران به وضوح از تصویر و نحوه نمایش آنها محافظت می‌کنند.

“در حال حاضر، ما زیرنویس‌های انگلیسی را نیز قرار می‌دهیم که در واقع دقیقاً به آنچه در رونوشت‌های ما می‌گویند اشاره می‌کنند، بنابراین وقتی از این شکاف زبانی عبور می‌کند، خطر سوء تعبیر وجود ندارد.”

رید گفت که تیم قصد دارد با ادامه پروژه با بازیگران مشورت کند.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

رید گفت: «تمرکز خاصی روی ترجمه صوتی وجود داشت و در آینده، چگونه وفاداری را از نظر ویدیو بهبود می‌بخشید؟» او می گوید: «تمرکز روی موضوع بود.

“من فکر می کنم این نوع تقاطع زمانی است که شما فرآیند مشاوره “حالا تصویر کسی را تغییر می دهیم” را شروع می کنید، که دوباره می تواند حساس باشد، بنابراین شما درگیر آن می شوید.

ماچار رید مدیر ارشد نوآوری تنیس استرالیا است. عکس: جک اسنیپ/ گاردین

کریگ تایلی، مدیر اجرایی TA و مدیر اوپن استرالیا، دو هفته پیش پس از دریافت ده ها میلیون دلار یارانه از دولت ویکتوریا در سه سال گذشته، از امور مالی مسابقات دفاع کرد.

TA، که مجری مسابقات آزاد استرالیا است، یک برنامه نوآوری داخلی دارد و با استارتاپ‌ها همکاری می‌کند تا از طریق بازوهای سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز روی آنها سرمایه‌گذاری کند.

این شرکت قبلاً در شرکت تجزیه و تحلیل ویدئویی هوش مصنوعی اسرائیل Minute.ly و استارتاپ ردیابی توپ کالیفرنیایی SwingVision سرمایه گذاری کرده است.

رید می گوید روی آوردن به فناوری بخشی از تبدیل شدن اوپن استرالیا به بهترین تورنمنت ممکن برای هواداران و بازیکنان است.

رید می‌گوید: «تکنولوژی بخش بسیار مهمی از کاری است که ما از منظر طرفداران انجام می‌دهیم و اساساً می‌خواهیم تلاش کنیم تا آن را به گونه‌ای که به نفع بازیکن و هوادار باشد، ارتقا دهیم و تسریع کنیم.»

بنابراین آنها از این نظر همزیستی هستند. “ما امیدواریم که افزایش جزر و مد همه قایق ها را بالا ببرد و همه از نتیجه آن بهره مند شوند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *