ایگناس برازدیکیس: “من همه چیز را از بارتزوکاس یاد خواهم گرفت”

نویسنده: جورج آداموپولوس / اطلاعات@یوروهوپباز کن

او از کودکی عاشق بود بسیاری از حرکات پدرش را کپی کرد و رفتارها از این گذشته ، آنها از بسیاری جهات شبیه بودند. آ. سینه بزرگ، بازوهای بلندو این نگاهی است که اگر ترسناک توصیف نشود، حداقل غیرممکن است که آن را از دست بدهید.

چیز متفاوتی در مورد آنها وجود داشت. سیگیس برازدیکیس، پدر بازیکن جدید المپیاکوس، ایگناس برازدیکیس، اغلب بی بیان باقی می ماند. پسر 24 ساله به ندرت لبخند خود را پنهان می کند. دانشگاه قدیمی میشیگان، نیکس، سیکسرز و مجیک بازیکن در NBA زالگیریس کاوناساو در اولین حضورش در ورزشگاه صلح و دوستی همیشه لبخند می زد.

شاید قبل از اینکه جلوی دوربین یوروهوپ بنشیند این را گفته باشد: وانمود می کنم که می دانم کجا بروم و چه کار کنم!با این حال آنچه برای او و تیم جدیدش مهم است این است که بدانند در زمین چه باید بکنند.

برازدیکیس صحبت کرد مبارزه جدید او توضیح می دهد که چگونه حرفه و تجربه اش به او کمک کرد تا تحت تأثیر تغییرات عمده در زندگی و حرفه اش قرار نگیرد.

درست مثل پنج روز پیش که زندگی و مکانش را در کودکی تغییر داد، قبرس برای «نئوفیتوس چاندریوتیس» مسابقات هواپیما با زالگیریس او را از سبز به قرمز و سفید به فالیرو آورد. اگرچه او از نام مستعاری استفاده می کند که ارتباط مستقیم رنگی با تیم جدیدش دارد، اما از ارتباط با آن اجتناب می کند…

ایگناس برازدیکیس وی به تشریح نحوه توافق با قهرمان یونان پرداخت و به موارد زیر اشاره کرد: نقش خانواده در شخصیت و “هشدار دادم” “من می توانم در پست های مختلف از بازیکنان دفاع کنم”. او قبلاً «جعبه‌هایی» را که از او خواسته شده مربیگری کند، «تیک» کرده است جورج بارتزوکاس او در رزومه بازیکنانش به دنبال آن می گردد…

جورج بارتزوکاس در مورد عادت کردن به فصل جدید: “بسکتبال یک ورزش تیمی است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *