جام رایدر آمریکا پس از تاریخ سازی در روز اول، اروپا را در ویرانه های رومی امیدوار کرد | جام رایدر 2023

امیدهای آمریکا برای حفظ جام رایدر پس از اینکه اروپا در جلسه افتتاحیه اولین پاکسازی تاریخ را به دست آورد، به ویرانه ای برای رم تبدیل شد. با طولانی شدن سایه ها، امیدها برای کسانی که در رنگ های ایالات متحده بودند بیشتر شد. اقدامات ترکیبی از ویکتور هوولند، جان رام و جاستین رز تیم محاصره شده زک جانسون را در دسترس قرار داد.

اروپا با برتری 6½ – 1½ وارد دومین روز از چهل و چهارمین جام رایدر می شود. این غیرقابل غلبه نبود، اما برای ایجاد یک وحشت خفیف در رختکن ایالات متحده کافی بود. خوش بینی به ناامیدی تبدیل شده بود. تاریخ طرف اروپاست. از 12 تیمی که بعد از روز اول با سه یا بیشتر پیشرو بودند، 10 تیم قهرمان جام رایدر شدند.

تخصص چهارگانه اروپا در حدی است که نتیجه 4-0 بامداد را نمی توان شوک بزرگی دانست. عنصر چهار توپ بسیار فشرده بود. در واقع، این که همه مسابقات به جز یکی از مسابقات به سوراخ هجدهم رسیدند، جذاب است. نگرش اروپا در نهایت روشن شد.

این کنتر توسط روری مک ایلروی و شریک مت فیتزپاتریک تولید شد که مت فیتزمجیک شد. یورکشایرمن قبل از رسیدن به مارکو سیمون یک امتیاز در جام رایدر کسب نکرده بود و به درستی مانند یک مرد صاحب بازی بازی می کرد. با ضربات فیتزپاتریک از کدپستی های مختلف، اروپا پس از هفت سوراخ به شش امتیاز رسید. امتیاز مک ایلروی در آن دوندگی فقط یک بار محاسبه شد. کولین موریکاوا و زاندر شاوفله بعداً باعث ناراحتی جزئی برای اروپایی ها شدند، اما نتیجه 5 و 3 نشان دهنده شکاف بین زوج ها بود.

درام بالا به جای دیگری رسیده است. زمانی که جاستین توماس و جردن اسپیث از هاولند و تیرل هاتون پیش افتادند، این اولین باری بود که آمریکایی‌ها یک مسابقه را در این رویداد رهبری می‌کردند. این ساعت 2 بعد از ظهر بود. ساعت اول اعتصاب 7.35 صبح بود. در حالی که توماس و اسپیث بعد از دقیقه 13 دو نقطه جلو بودند، نبض آمریکا در حال تپیدن بود. اروپا 14 و 16 را برد، که توماس از فاصله نزدیک آن را از دست داد، و هوولند در یک ضربه فوق العاده 20 فوتی در فینال اوور به پایان رسید. این یک مسابقه نیمه و نیمه است.

رام را وارد کنید. او و نیکولای هوجگارد بعد از هشت در مقابل بروکس کوپکا و اسکاتی شفلر دو تا بودند، اما آمریکایی ها شکست خوردند. راحم در یک شانزدهم بازی را با دبل عقاب به تساوی کشاند. پرنده شفلر در سوراخ ماقبل آخر مزیت ایالات متحده را بازگرداند.

رهم بهترین ها را تا آخر نجات داد، قهرمان مسترز پس از پاره کردن یک عقاب دیگر از جلوی سبزه هجدهم از خوشحالی پرید. ایالات متحده از یک مسابقه دیگر که مطمئناً برنده می شد، فقط نیم امتیاز گرفته بود.

جانسون دلایلی برای اعتماد به ویندهام کلارک و مکس هما داشت. آنها دو نفر روی رز و رابرت مک اینتایر بودند که سوراخ های زیادی برای بازی داشتند. رز، باتجربه ترین مرد تیم اروپایی، با پایان دادن به مرغ پرنده، قلب آمریکا را شکست. با تکمیل هشت مسابقه از این جام رایدر، تیم میهمان همچنان موفق شد یکی از آنها را به پیروزی برساند.

جان رهم و کاددی ها در 16th سبز در جریان چهار توپ بعدازظهر جمعه جشن می گیرند. عکس: پاتریک اسمیت/گتی ایماژ

سرعت صبح را رام و هاتون تنظیم کردند. آنها به ترتیب دو برابر شفلر و سام برنز پیش افتادند. پرنده در 11 و عقاب در 12 به اروپا حاشیه خطایی دادند که احتمالاً نیازی به آن ندارند. رام و هاتون با پیروزی 4 و 3 امتیاز اول جدول را به دست آوردند.

هاولند و لودویگ ابرگ هما و برایان هارمن را در مسابقه ای کمی رقابتی تر شکست دادند. اروپا از 6 حفره اول 4 را برد، دو حفره دیگر را از دست داد و دو پله صعود کرد. هوولند در ابتدا با مشارکت دادن لحن را تنظیم کرد. شین لوری گفت: «برای مردی که می‌گفتند تراشه نمی‌تواند کار کند، بد نیست. مورد چهارم برای اثبات آخرین حفره ای بود که آمریکایی ها می توانستند ادعا کنند. وقتی نصف شدن در پانزدهم اتفاق افتاد، دست ها تکان می خورد.

صدای نارضایتی از انتخاب وایلدکارد لوری شنیده شد. بنابراین مرد ایرلندی با یک نکته برای اثبات وارد ایتالیا شد. تا اینجای کار خیلی خوبه؛ لوری و اولین بازیکن سپ استراکا ریکی فاولر و موریکاوا را 2 و 1 شکست دادند. لوری گفت: «جمعیت خیلی سریع به سمت ما آمدند. می‌توانستید صدای وزوز را در اطراف زمین بشنوید و صبح گلف بسیار خاصی بود.

Fleetwood Mac سفید کردن را تکمیل کرد. زمزمه های پیش از مسابقات در مورد این مسابقه بیشتر از یک شایعه بود. مک‌ایلروی و تامی فلیت‌وود شیمی آشکار و بازی گلف هماهنگ داشتند، زیرا شوفل و پاتریک کانتلی 2 و 1 را اخراج کردند. شوت آهنی لیزر مانند مک ایلروی از هفدهمین اینینگ کار را انجام داد. فلیت‌وود گفت: «بدون خجالت، بازی با روری مک‌ایلروی در مقابل تعداد زیادی از مردم را یک رویا در نظر بگیرید. حضور با او در جام رایدر خیلی خیلی خوب است.

“ما با هم خوب بازی کردیم. این یک موقعیت بسیار پرفشار است، اما داشتن کسی که برای مدت طولانی می‌شناسید، با او صمیمی هستید و می‌توانید به راحتی با او کنار بیایید، تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند.” پیام واضح لوک دونالد کاپیتان اروپا: متوقف نشوید مک ایلروی در روز جمعه برای اولین بار در دوران حرفه ای خود دو قهرمانی در جام رایدر کرد.

این شکست چهارگانه جانسون را با سوالاتی برای تامل مواجه کرده است. Koepka به ناچار مورد انتقاد قرار گرفت که توماس، اسپیث و کلارک را از جلسه صبح کنار گذاشته است. تصویر بزرگتر شاید مرتبط تر بود. اکثر بازیکنان ایالات متحده گلف رقابتی را بین پایان مسابقات قهرمانی تور در 27 اوت و جام رایدر امتحان نکرده بودند. زنگ زدن اجتناب ناپذیر بود.

برنده این نمایش بزرگ ورزشی در حال حاضر این احساس را دارد. اما فقط همین الان دونالد سخت کوش این را به خوبی می داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *