جباری پارکر تا سال 2026 در بارسلونا خواهد ماند


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

جباری پارکر و بارسلونا برای تمدید قرارداد پاور فوروارد آمریکایی تا سال 2026 به توافق رسیدند که این باشگاه به طور رسمی تایید کرد.

منتخب سابق درفت شماره 2 NBA تابستان گذشته با قراردادی یک ساله به بارسلونا پیوست، اما پس از یک فصل موفق، با تمدید دو ساله موافقت کرد.

من خیلی ممنونم از اولین لحظه ای که به بارسلونا آمدم، احساسات خوب، مسابقات و تجربیات خوبی داشتم. من می خواهم این روزهای مثبت را برای سال های طولانی در بارسلونا ادامه دهم. گرفتن این تصمیم خیلی راحت بود. اگر فرصت داشتم 10 بار این تصمیم را می گرفتم. به نظر من این بهترین تصمیم استگفت پارکر.

این پاور فوروارد 29 ساله در 33 بازی یورولیگ در لیگ ACB میانگین 10.3 امتیاز، 3.9 ریباند و 9.3 امتیاز بازیکن (PIR)، 11.5 امتیاز، 3.1 ریباند و 10.6 PIR به دست آورد.

من تمام تلاشم را انجام دادم و می‌خواهم این شدت را به هواداران برگردانم. هدف من برای دو فصل آینده این است که 100% ارائه دهم، تعهد کامل خود را به زمین نشان دهم و هر آنچه را که می‌توانم به هواداران برگردانم.بازیکن سابق میلواکی باکس، شیکاگو بولز، واشنگتن ویزاردز، آتلانتا هاکس، ساکرامنتو کینگز و بوستون سلتیکس را اضافه کرد.

پلی آف یورولیگ و زندگی در بارسلونا

پارکر و بارسلونا وارد مهم ترین بخش فصل می شوند و از بازی هفته آینده پلی آف یورولیگ مقابل المپیاکوس شروع می شود.

امیدوارم در کنار هوادارانمان پر انرژی باشیم. هر دو تیم برای قهرمانی بازی می کنند.

جباری خارج از زمین در تلاش است تا حد امکان خود را با بارسلونا وفق دهد.

زندگی من در بارسلونا شگفت انگیز است. هم از نظر کیفیت زندگی و هم از نظر غذا دوستش دارم.

ستاره سابق کالج دوک از وسایل حمل و نقل عمومی برای شناخت بهتر شهر و مردم آن استفاده می کند.

از آنجایی که در شهری بودم که حمل و نقل آن بسیار آسان بود، ترجیح دادم ماشین نداشته باشم. من نباید نگران ماشین باشم. من سوار قطار می شوم زیرا می دانم که خدا چه امتیازی به من داده است. افرادی که در اتوبوس هستند چاره‌ای ندارند، بنابراین از اینکه می‌توانم سوار قطار و مترو شوم، سپاسگزارم، زیرا این چیزی است که من انتخاب می‌کنم. اما از بودن با مردم نیز لذت می برم. دیدن هر روز مردم و داشتن فرصت قدم زدن در خیابان به من انرژی خوبی می دهد. این همچنین به من اجازه می دهد تا بخشی از بارسلونا باشم و شهروند بارسلونا شوم. این چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم. من سعی می کنم بیشتر محلی باشمجباری پارکر در پایان گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *