روری مک‌ایلروی گزارش‌های مربوط به پیوستن او به LIV Golf را با قیمت 850 میلیون دلار تکذیب کرد روری مک ایلروی

روری مک‌ایلروی گزارش‌هایی را که در نظر دارد به LIV Golf تغییر دهد رد کرده و اصرار دارد که متعهد به بازی در تور PGA است.

شماره 2 جهان یکی از منتقدان سرسخت سریال های مورد حمایت عربستان سعودی بوده است، اما City AM این هفته گزارش داد که او در نظر دارد به 850 میلیون دلار LIV تغییر کند، که به او 2٪ سهام در این دور می دهد.

روز سه شنبه، مک ایلروی این گزارش ها را رد کرد. مک ایلروی به کانال گلف گفت: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم همه چیز چگونه شروع شد. هرگز از LIV شماره ای به من پیشنهاد نشد. “من هرگز به رفتن به LIV فکر نکردم.”

مک ایلروی به شدت از بازیکنانی که شرکت در LIV را انتخاب کرده بودند انتقاد کرد اما از آن زمان موضع خود را ملایم تر کرده است. Jon Rahm با امضای قراردادی به ارزش صدها میلیون دلار در ماه دسامبر، تبدیل به بالاترین بازیکنی شد که اخیراً به LIV پیوست. همچنین گمانه زنی ها وجود دارد که بازیکن برجسته بعدی که به LIV می پیوندد شماره 6 جهان ویکتور هوولند خواهد بود. هاولند یکی از چندین بازیگری است که از اجرای توافق چارچوبی که تابستان گذشته بین تورهای فعلی و صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به دست آمد، ناراضی است.

مک‌ایلروی روز سه‌شنبه گفت: «من طی دو سال گذشته به وضوح گفته‌ام که فکر نمی‌کنم (LIV) برای من مناسب باشد. این بدان معنا نیست که من افرادی را که بیرون می روند و بازی می کنند قضاوت می کنم. فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که در دو سال گذشته متوجه شدم این است که مردم می‌توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برایشان بهترین است. ما کی هستیم که آنها را به خاطر این موضوع قضاوت کنیم؟

“اما برای من شخصا، آینده من در تور PGA است و هرگز متفاوت نبوده است… من تا پایان عمرم در تور PGA بازی خواهم کرد.”

اوایل روز سه‌شنبه، شان اوفلارتی، مدیر مک‌ایلروی، گفت: او به ایرلندی ایندیپندنت گفت او گفت که گزارش‌ها در مورد انتقال احتمالی موکلش به LIV “اخبار جعلی” است.

مک ایلروی در مسابقات مسترز هفته گذشته با تساوی به مقام بیست و دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *