سقوط Ndicka خاطرات تاریک را زنده می کند اما واکنش سریع نشانه پیشرفت است | گروه الف

منوقتی ایوان ندیکا سقوط کرد، ترس از بدترین آسان بود. مدافع رومی از بازی دور بود و حریفی در این نزدیکی وجود نداشت، او دو برابر کرد و سپس در حالی که دستش را روی سینه داشت روی زمین افتاد. دوازده سال پس از مرگ یکی دیگر از فوتبالیست‌ها، پیرماریو موروسینی، بر اثر حمله قلبی در جریان بازی سری B، ترس از تکرار احتمالی ناگهانی و طاقت‌فرسا بود.

دانیله دی روسی یکی از اولین کسانی بود که دید چه اتفاقی می افتد و برگشت و به تیم پزشکی فریاد زد. مایل سویلار، دروازه بان رم و لورنزو لوکا، مهاجم رقیب اودینزه، سریع ترین افرادی بودند که به ندیکا رسیدند و با حرکات خود تأیید کردند که درمان فوری ضروری است. دیگران به جمعیت علامت دادند که ساکت باشند و هواداران در استادیوم بلونرژی به سرعت این تماس را پذیرفتند.

دفیبریلاتور نصب شد اما استفاده نشد. ندیکا در حالی که او را روی برانکارد می بردند، انگشت شست خود را بالا داد، که نشانه ای دلگرم کننده بود، اما هنوز هیچ کس نمی دانست که چه چیزی باعث سقوط او شده است یا اینکه آیا خطر از بین رفته است. داور لوکا پایرتو بازی را متوقف کرد و د روسی به دنبال ندیکا به رختکن رفت.

در نهایت مربی رم دوباره ظاهر شد و با همتای اودینزه ای خود گابریله سیوفی و ​​پایرتو دیدار کرد. بازی تقریباً 10 دقیقه در این مرحله متوقف شده بود و همه طرفین توافق کردند که هم تیمی های ندیکا خوشحال خواهند شد که به هر خواسته ای برای شروع مجدد احترام بگذارند. دی روسی با بازیکنانش صحبت کرد و اعلام کرد که روحیه مناسبی برای ادامه کار ندارند.

هواداران به اعلام تعلیق بازی با احترام پاسخ دادند. پس از سقوط موروسینی در سال 2012، بازی لیورنو مقابل پسکارا زمانی که قبل از اطلاع هواداران از مرگ این بازیکن متوقف شد، موضوع مورد تمسخر قرار گرفت. مرگ او اثری پاک نشدنی در فوتبال ایتالیا بر جای گذاشت، اما این ورزش از آن زمان شاهد حوادث مهم دیگری در سراسر جهان بوده است. این شامل حمله قلبی کریستین اریکسن در هنگام بازی برای دانمارک در یورو 2020 است.

به نظر نمی رسد که ندیکا از همین وضعیت رنج می برد. آزمایش‌های اولیه در ورزشگاه بی‌نتیجه بود، اما او به بیمارستان دانشگاه سانتا ماریا دلا میزریکوردیا در همان حوالی منتقل شد و خبرگزاری آنسا به نقل از کارشناسان پزشکی آشنا با وضعیت یکشنبه شب این وضعیت را تایید کرد. در Ndicka هیچ حمله قلبی وجود نداشت.

در زمان نگارش این مقاله، هیچ تشخیص رسمی علنی نشده است. روزنامه La Gazzetta dello Sport روز دوشنبه گزارش داد که علت “احتمال بیشتری” درد قفسه سینه ندیکا علائم ریه بوده است. او در اواخر نیمه اول یک آرنج قدرتمند به سینه از لوکا دریافت کرد و مدت کوتاهی قبل از سقوط درگیر یک چالش کمتر خشن با حریفانش شد.

مهمترین چیز این است که او به طور کامل بهبود یابد. رمان یک عکس ارسال کرد یکشنبه عصر، ندیکا روی تخت بیمارستانش می نشیند و عضله دوسر خود را خم می کند. در پست شبکه اجتماعی باشگاه که تایید می کند هم تیمی هایش برای دیدن او آمده اند، آمده است: “ایوان احساس بهتری دارد و روحیه خوبی دارد.” “او برای مشاهدات بیشتر در بیمارستان خواهد ماند. فورزا ایوان!”

هنوز هیچ برنامه ای برای زمان کامل شدن بازی یکشنبه تایید نشده است. 1-1 بود که ندیکا شکست خورد، روبرتو پریرا اودینزه را در نیمه اول پیش انداخت و روملو لوکاکو در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

بازی از دقیقه 78 که متوقف شد به جای تکرار کامل ادامه خواهد داشت. مدیران مجبور نیستند در زمان وقفه از 11 مرد حاضر در زمین استفاده کنند (ممکن است در این دوره مصدومیت نیز وجود داشته باشد)، اما فقط اجازه خواهند داشت بازیکنانی را که برای بازی در روز یکشنبه آماده هستند دعوت کنند. نمی تواند از کسی که قبلاً آن را تغییر داده است استفاده کند.

راهنمای سریع

نتایج سری آ

نمایش دادن

ناپولی 2-2 فروزینونه، ساسولو 3-3 میلان، اینتر 2-2 کالیاری، لچه 1-0 امپولی، تورینو 0-0 یوونتوس، بولونیا 0-0 مونزا، لاتزیو 4-1 سالرنیتانا

از بازخورد شما متشکرم.

قوانین سری A بیان می کند که بازی تعلیق شده به این شکل معمولاً باید روز بعد به پایان برسد، اگرچه در صورتی که هر یک از تیم ها در دور میانی هفته مسابقه دهند، استثنا قائل می شوند. رم پنجشنبه شب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را مقابل میلان برگزار می کند و یکشنبه شب به پایتخت بازمی گردد. برنامه آخرین بازی آنها مقابل اودینزه ممکن است متاثر از صعود یا عدم صعود آنها به نیمه نهایی باشد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

این اتفاقات قبلاً عدم شفافیت در برخی مقررات را آشکار کرده است. در اوایل این ماه، دو تیم سری D، پالمسه و مانفردونیا، به دلیل توقف یک مسابقه پس از بیماری شدید یک هوادار در سکوها، با شکست و یک امتیاز جریمه مجازات شدند.

دانیله د روسی، سرمربی رم پس از اینکه ایوان ندیکا در ورزشگاه بلونرژی بیمار شد، زمین را ترک کرد. عکس: Andrea Bressanutti/LaPresse/Shutterstock

در این مورد، به نظر نمی رسد خطری برای اتخاذ تصمیمات مشابه وجود داشته باشد. برای کسانی که شرایط وحشتناک و پر هرج و مرج مربوط به درگذشت موروسینی را به یاد دارند، زمانی که کارگران ورزشگاه مجبور بودند دیوانه وار گاری را فشار دهند که مانع از دسترسی آمبولانس به زمین مسابقه می شد، نتایج مثبت آشکار یکشنبه مداخله سریع تیم پزشکی و تمایل فوری همه بود. . طرفین باید با توقف بازی به خواسته های شرکت کنندگان احترام بگذارند.

هر دو رم و اودینزه اهداف مهمی برای هدف گذاری در این فصل دارند. جیالوروسی ما در رده پنجم جدول هستیم و در حالی که به روش سنتی به دنبال صعود به لیگ قهرمانان هستیم، برای قهرمانی در لیگ اروپا نیز رقابت می کنیم. اودینزه که در رده پانزدهم قرار داشت، تنها یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط، به سمت یک تساوی ارزشمند پیش می رفت.

اما بعضی چیزها مهم ترند. ندیکا یک سال عالی در سطح حرفه ای داشت. او در ماه فوریه با ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد و تابستان گذشته به رم پیوست و در ابتدا در ابتدا ژوزه مورینیو و در حال حاضر دی روسی به یک بازیکن ثابت تبدیل شد. اما برای بسیاری از کسانی که از تماشای او لذت می بردند، شادترین لحظه دیدن او بود که یکشنبه شب روی تخت نشسته بود و لبخند می زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *