نیوکاسل – تاتنهام: لیگ برتر – زنده | لیگ برتر

رویدادهای مهم

17 دقیقه: ضربه هاروی بارنز از فاصله نزدیک در محوطه جریمه اسپرز توسط رومرو مهار شد و تیم میهمان از سمت چپ خط دفاعی را شکست. جیمز مدیسون توپ را به سمت تیمو ورنر در خط کناری می کشد، اما وینگر تاتنهام نمی تواند از لبه محوطه شش قدم به سمت دروازه شوت کند. این یک شوت از راه دور است، اما او واقعاً باید بهتر عمل کند.

برای به اشتراک گذاشتن

14 دقیقه: الیوت اندرسون در مقابل محوطه جریمه نیوکاسل یک پاس کوتاه از بنتانکور را قطع کرد و لحظاتی بعد تیمش کرنر کریستین رومرو را برد. گلیلمو ویکاریو، دروازه بان تاتنهام، که در کرنرها چندان متقاعد کننده نیست، وقتی توپ به سمت او می پیچد، از خط خود خارج می شود تا توپ را دریافت کند.

برای به اشتراک گذاشتن

12 دقیقه: هاروی بارنز به انتهای کرنر نیوکاسل حمله کرد اما فقط توپ را با فاصله از دروازه منحرف کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

10 دقیقه: در حالی که توپ به سمت برونو گیمارش برای کرنر حرکت می کند، Destiny Udogie مجبور می شود در چند متری خط خودش مداخله کند. شروع بسیار فعالی در این دیدار بود که گل های زیادی انتظار می رفت.

برای به اشتراک گذاشتن

9 دقیقه: آنتونی گوردون یک سانتر را به محوطه جریمه اسپرز ارسال کرد اما هاروی بارنز توپ منحرف شده را اشتباه مدیریت کرد و موقعیت خوبی برای نیوکاسل ایجاد کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

8 دقیقه: برنان جانسون از جناح راست به سمت پایین می دود و یک پاس را از روی نیمه والی ارسال می کند. تیمو ورنر را در پست دوردست پیدا می‌کند و آلمانی آماده می‌شود تا بالای میله رگبار بزند. التماس کردن از کنار مارتین دوبراوکا می گذریم. یک پایان وحشتناک

برای به اشتراک گذاشتن

6 دقیقه: تاتنهام صاحب یک کرنر شد. پوررو با مدیسون که سعی می کند تیمو ورنر را با ضربدر انتخاب کند کوتاه می آید. نیوکاسل پس از خطای هاروی بارنز توسط ایو بیسوما صاحب یک ضربه ایستگاهی شد.

برای به اشتراک گذاشتن

5 دقیقه: در حالی که نیوکاسل با سه خط دفاعی ترکیب می‌شود، به نظر می‌رسد اسپرز برنان جانسون و تیمو ورنر را در نقش‌های گسترده‌ای که خط تماس را در آغوش می‌گیرند، به کار گرفته است. الیوت اندرسون و جیکوب مورفی مدافعان کناری نیوکاسل هستند.

برای به اشتراک گذاشتن

4 دقیقه: کرنر توسط گوردون توسط نیوکاسل برنده شد. تحویل آن توسط پدرو پوررو در پست نزدیک تایید شد.

برای به اشتراک گذاشتن

3 دقیقه: نیوکاسل فشار اولیه را وارد کرد زیرا پدرو پوررو آنتونی گوردون را از جناح راست فرستاد. وینگر توپ را در محوطه جریمه اسپرز می کشد اما نمی تواند هم تیمی خود را تشخیص دهد.

برای به اشتراک گذاشتن

2 دقیقه: در واقع بیشتر بژ است تا ارغوانی. پسر با چالش سختی از طرف فابیان شار روبرو است، که احتمالاً خوش شانس بود که از رزرو اولیه فرار کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی نیوکاسل یونایتد – تاتنهام…

1 دقیقه: تاتنهام در حال چرخاندن توپ است، بازیکنان آن – من می گویم – دیدی رنگارنگ دارند. هر دو بازیگر صحنه به یاد جو کینیر فقید بازوبند مشکی می پوشند.

برای به اشتراک گذاشتن

الان زمان زیادی نیست: داور تیم رابینسون و تیم او از مسئولان مسابقه هر دو تیم را به زمین سنت جیمز پارک هدایت می کنند. طلسم های تیم میزبان اعضای جوان جامعه ناشنوایان محلی هستند که در طول هفته با دن برن و کیران تریپیر ملاقات کردند و به دو بازیکن نیوکاسل مقداری زبان اشاره را آموزش دادند. پیراهن های بازی امروز نیوکاسل نشان موسسه ملی سلطنتی ناشنوایان (RNID) را دارند.

برای به اشتراک گذاشتن

جو کینیر: پیش از بازی امروز، نمایندگان دو تیم در سالن سنت جیمز پارک به یاد جو کینیر که هفته گذشته درگذشت، تاج گلی گذاشتند.

دنیل لوی، رئیس تاتنهام و دارن ایلز، مدیر اجرایی نیوکاسل، به یاد جو کینیر، بازیکن سابق تاتنهام و سرمربی نیوکاسل گل گذاشتند. عکس: سرنا تیلور/نیوکاسل یونایتد/گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن
سون هیونگ مین کاپیتان تاتنهام در سنت جیمز پارک بدن خود را گرم می کند. عکس: جورج وود/گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن

– جولینتون: مهاجم غیرمهاجم نیوکاسل که در حال حاضر مصدوم است، تبدیل به هافبک شد و قراردادی 4 ساله برای نقل و انتقالات تمدید کرد. حرفه این برزیلی 40 میلیون پوندی بسیار مورد تمسخر، که سه سال پیش در آستانه جدایی از باشگاه بود، توسط ادی هاو تغییر کرد و او را به یک هافبک تمام عیار تبدیل کرد.

جولینتون در مصاحبه ای با وب سایت باشگاه گفت: ادی هاو مرد بزرگی است. “من او را به عنوان یک شخص و به عنوان یک مربی دوست دارم. او از روز اول به من کمک زیادی کرده است. او به من اعتماد به نفس بازی و باور به خودم را داد. می خواهم وقتی پا به زمین می گذارم او را پس بدهم.”

“احساس خوبی دارم. احساس می کنم خیلی خوشحالم و خانواده ام نیز خوشحال هستند. در سال هایی که اینجا گذرانده ام اتفاقات زیادی افتاده است. چیزهای زیادی یاد گرفته ام و پیشرفت های زیادی کرده ام و آمدن به نیوکاسل برای من بهترین تصمیم بود. حرفه من.”

من عاشق بازی در این باشگاه هستم.

جولینتون قرارداد خود را با نیوکاسل به مدت چهار سال تمدید کرد. عکس: هریت ماسی/نیوکاسل یونایتد/گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن

این تیم ها عبارتند از: با غیبت جو ویلاک به دلیل مصدومیت آشیل، الیوت اندرسون به تیم نیوکاسل پیوست. هاروی بارنز هم در بازی حضور دارد، لوئیس هال روی نیمکت است. به نظر می رسد ژاکوب مورفی امروز بعدازظهر در پست دفاع راست نیوکاسل خواهد بود، در حالی که تینو لیورامنتو به اندازه کافی برای حضور روی نیمکت آماده است.

آنگه پستکوگلو یک تغییر در تیمی ایجاد کرد که هفته گذشته ناتینگهام فارست را شکست داد. رودریگو بنتانکور به جای پاپ سار وارد بازی شد.

رودریگو بنتانکور که دید مخملی دارد امروز به تاتنهام می رود تا جانشین پاپ سار شود. عکس: الکس مورتون / تاتنهام هاتسپر FC / REX / شاتر استوک
برای به اشتراک گذاشتن

ترکیب نیوکاسل – تاتنهام هاتسپر

نیوکاسل: دوبراوکا، جیکوب مورفی، کرافت، شار، برن، لانگستاف، برونو گیماراس، اندرسون، بارنز، ایساک، گوردون.

جایگزین ها: دامت، ریچی، کاریوس، هال، لیورامنتو، گیلسپی، وایت، الکس مورفی، پارکینسون.

در تاتنهام هاتسپر: ویکاریو، پوررو، رومرو، ون دی ون، اودوگی، بیسوما، بنتانکور، جانسون، مدیسون، ورنر، سون.

جایگزین ها: هاجبیرگ، دراگوسین، گیل سالواتیرا، امرسون، لو سلسو، کولوسفسکی، سار، دیویس، آستین.

برای به اشتراک گذاشتن

مسئولین بازی امروز

تیم رابینسون هدایت تیم رسمی بازی امروز در سنت جیمز پارک را بر عهده دارد. عکس: Matt West/REX/Shutterstock
برای به اشتراک گذاشتن

اخبار اولیه تیم

مشکلات مصدومیت نیوکاسل به خوبی ثبت شده است و لیست مصدومان، مصدومان و محرومان طولانی است. Sven Botman، Jamaal Lascelles، Lewis Miley، Callum Wilson، Joelinton، Nick Pope، Joe Willock، Sandro Tonali، Tino Livramento و Kieran Trippier در دسترس نیستند، در حالی که بازیکنان حاشیه ای مت تارگت و لوئیس هال قبل از شروع بازی ارزیابی خواهند شد. .

در حالی که رایان سسنیون و مانور سولومون که مدت زیادی در تاتنهام نبوده اند، در ترکیب حضور ندارند، ریچارلیسون نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از میادین دور خواهد بود. فریزر فورستر دروازه بان ذخیره نیز غایب است.

برنامه بازی های امروز تیم های نیوکاسل و تاتنهام هاتسپر. عکس: لی اسمیت/اکشن تصاویر/رویترز
برای به اشتراک گذاشتن

لیگ برتر: نیوکاسل – تاتنهام هاتسپر

در شرایطی که احتمال کمتری برای صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده در رده پنجم لیگ برتر وجود دارد، تاتنهام رتبه چهارم به سنت جیمز پارک سفر کرد تا بتواند فاصله ای بین خود و استون ویلا، که در حال حاضر در امتیازات با آن برابر است، حفظ کند. با امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده است.

اسپرز دفعه قبل یک برد راحت مقابل ناتینگهام فارست داشت، در حالی که نیوکاسل آسیب دیده در فولام با کمی خوش شانسی پیروز شد. پیروزی تیم ادی هاو در شروع ناهار امروز، آنها را در جایگاه ششم، بالاتر از منچستریونایتد قرار خواهد داد و یک بازی دیگر باقی مانده است. شروع بازی در سنت جیمز پارک در ساعت 12:30 بعد از ظهر است، اما ما اخبار و تدارکات تیم را در این مدت خواهیم داشت.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *