کریکت شهرستانی: اسکس در مقابل کنت، گلوکز در مقابل یورکشایر و موارد دیگر – زنده | قهرمانی شهرستان

رویدادهای مهم

حداقل اد زحمت رانندگی نداشت:

برای به اشتراک گذاشتن

دو تن برای امیلیو گی!

میدلسکس در این فصل لحظات بسیار بدی را با توپ سپری می‌کند، زیرا هفته گذشته سم نورث ایست را تماشا کرده بود که سه تن توپ می‌زد. آنها اکنون در حال مبارزه برای از بین بردن امیلیو گی هستند که دوشیزه خود را با یک قرن دو درجه یک بزرگ کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

اسکس در 7 در 530 تبلیغ کرد

اسکس قصد ندارد یک Warwickshire و gun برای 600 انجام دهد… آنها از 530-7 در اولین بازی های خود مقابل کنت خوشحال هستند. مت کریچلی – که به طور منظم توسط دوست وبلاگ آدام کالینز برای انگلیس انعام داده می شود – با 151 امتیاز به پایان می رسد. شین اسناتر در نهایت مقداری تن با توپ 16 26* اضافه کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

یک ویکت دیگر در ادگباستون… مثل اتوبوس های لندن و غیره. پارکینسون یکی دیگر از زیبایی ها را به نمایش گذاشت، این بار اد بارنارد را پشت سر گذاشت تا بازی همه جانبه را به امتیاز 1 برساند. در Oval به نظر می رسد که در حال تماشای انگلستان در تابستان 2020 هستید: روری برنز به Dom Sibley می پیوندد تا به نیم قرن می رسد.

برای به اشتراک گذاشتن

همانطور که LongHop BTL اشاره می کند، Zaltz این را ارائه می دهد.

اکنون… 555-1 بالاترین امتیاز اینینگ اول یک تیم ضربه زننده در کریکت اف سی برای از دست دادن یک ویکت است. پیش از این: کارناتاکا، 553-1 – مادیا پرادش، نوامبر 2004. https://t.co/19l6zFCfFf

– اندی زالتزمن (@ZaltzCricket) 13 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

صد به ویل رودز… و الکس دیویس به 256!

Warwickshire به تنبیه دورهام ادامه می دهد – ویل رودز کاپیتان سابق Bears با 153 توپ بهترین کار خود را انجام می دهد. و در توپ بعدی، الکس دیویس قبل از اینکه کالوم پارکینسون یک ضربه فوق العاده به کاپیتان فعلی خرس ها بزند، 256 امتیاز می گیرد.

برای به اشتراک گذاشتن

برادرزاده جو، جیدن دنلی، از چلمسفورد او در حالی که اسکس با خفاش به خوشگذرانی خود ادامه داد، یک بولینگ برای کنت زد، در حالی که مت کریچلی با 127 شکست ناپذیر باقی ماند، در حالی که سایمون هارمر، که در اورهای پایانی بسیار مفید بود، 41 را به دست آورد. عموی Jaydn نیز در XI کنت است!

برای به اشتراک گذاشتن

من از طرفداران پر و پا قرص این نوع هایلایت هستم، اینها فقط ویکت، چهار، شش و غیره هستند. بیشتر است. تماشای نزول لیون، نقطه به نقطه، نیز کاملاً هیپنوتیزم کننده است.

برای به اشتراک گذاشتن

اولین بازیکنی که اولین توپ را در خیابان گریس کاسه کرد! تام کلارک از ساسکس، پس از اینکه لسترشایر برای 338 باول بیرون رفت و مت سالزبری، توپ گیر تیمش اخراج شد، توپ ابتدایی تیمش را ترک کرد. در همین حال، Dom Sibley توپ کوتاه لوئیس گرگوری را به طور کامل در Oval شکست. او هم 49 سال دارد، برای لیس زدن خوب می رود.

برای به اشتراک گذاشتن

در Edgbaston Warwickshire از 500 (!) گذشت. ویل رودز سه مرز از مت پاتس را حذف کرد تا نقطه عطف را به جلو بیاورد. قتل عام – من انتظار دارم تا پایان روز به 1000 برسد.

برای به اشتراک گذاشتن

گرت باتی با دن لارنس در Oval بسیار سرزنده کار می کند در مورد وقفه های عالی خرید جدید تلاش او برای تبدیل شدن به یک بازیکن مناسب و همه کاره ادامه دارد.

برای به اشتراک گذاشتن

فوق العاده است.

برای به اشتراک گذاشتن

“سلام طاها.” سلام اندرو بنتون. “آیا می دانید آیا پیشرفتی در زمینه معرفی خفاش های بامبو وجود دارد؟

هوم، آخرین باری که شنیدم این بود این بیانیه از MCCاو قانون 5.3.2 را نقل کرد: “تیغه باید فقط از چوب تشکیل شود.”

در بیانیه آمده است: «در حال حاضر قانون 5.3.2 بیان می‌کند که تیغه خفاش باید فقط از چوب باشد، بنابراین اصلاح قانون لازم است تا بامبو (علف) به عنوان جایگزینی واقعی برای بید در نظر گرفته شود.

مهمتر از همه، این قانون باید اصلاح شود تا به طور خاص بامبو را مجاز کند، زیرا حتی اگر به عنوان یک درخت شناخته شود، این قانون طبق قانون فعلی، که لمینیت تیغه‌ها را به جز در خفاش‌های جوان ممنوع می‌کند، غیرقانونی است.»

کریکت واقعا بازی عجیبی است.

برای به اشتراک گذاشتن

اقدام دیروز

در اینجا خلاصه ای از تانیا از شب گذشته است:

روز بدی بود که خورشید بیرون آمد و توپ کوکابورا به دلخواه خود آرام شد. هشت قرن در اطراف زمین وجود داشت. یکی از آنها 226 باشکوه الکس دیویس بود. وارویک شایر او 490 شیب برای یکی در استامپ در ادگباستون انجام داد. ضربه کوبنده دیویس اولین قرن دوبل او بود و او و راب یتس برای اولین ویکت 343 ضربه زدند تا اینکه یتس در 191 گرفتار شد. دورهمی و برای متخصص تازه استخدام شده Kookaburra از خارج از کشور، Scott Boland. یک نقطه روشن برای دورهمی وجود داشت. بن استوکس دو جادوی تمرینی داشت. امید ما این است که او بتواند برای بازی 24 اردیبهشت بازگردد.

3000 نفر برای تماشا از چرخ گردان های بیضی عبور کردند سامرست تا جلسه صبح را تاخت و تاز کنید ساری قبل از افتادن در سیاه چاله ای که بعد از ناهار برخورد می کند. تام لمونبی به هفتمین قرن شغلی خود رسید، زیرا ون بستنی تجارت خوبی انجام داد. این یک نشانه اولیه امیدوارکننده برای مردی بود که معمولاً در ماه سپتامبر صدها نفر به دست می آورد.

او و مت رنشاو قبل از اینکه لمونبی یک تک آهنگ سریع را در 99 ادعا کند، روی 178 برای ویکت دوم ضربه زده بودند. رنشاو از ضربه مستقیم طفره رفت و از آنجا با نتیجه 20 بر 7 شکست خوردند. این فقط یک شوت بزرگ از سوی لوئیس بود. گریگوری، که سامرست را به سمت پست ضربه زنی کشاند. زمانی برای شعیب بشیر وجود داشت که در اوور بازی را به 4 برساند، زیرا ساری عصر بدون مشکل پیشرفت کرد.

یک قرن در جای دیگر بود. یورکشایر مقابل کاپیتان شان مسعود گلاسترشایر در بریستول، جو روت و هری بروک ارزان به زمان اختر سقوط کردند (پنج برای 89).

برای دین الگار و مت کریچلی نیز قرن ها وجود داشت. اسکس یونجه ساخته شده در برابر شهر; در نقش جو کلارک ووسسترشر در برابر گیر کرده است ناتینگهام شایر; و امیلیو گی، 165 مخالف. میدل سکس بالاترین نمره سال اول بود و کمک کرد شمال همپتون شایر امتیازات ضربتی را در خانه جمع آوری کنید، چیزی که تا 26 سپتامبر سال گذشته نتوانستند به دست آورند.

برای به اشتراک گذاشتن

امتیازش چنده؟

بخش اول

چلمسفورد: اسکس 421-6 – کنت

کاسه گل رز: همپشایر 305-6 مقابل لنکاوی

پل ترنت: ناتینگهام شایر 305-6 – ورسسترشر

بیضی: ساری 42-0 – سامرست 285

ادگباستون: وارویک شایر 490-1 مقابل دورهام

بخش دوم

باغ صوفیه: گلامورگان 237 – دربی شایر 46-1

بریستول: گلوسسترشایر 28-2 – یورکشایر 326

راه فیض: لسترشر 326-8 – ساسکس

نورث همپتون: Northamptonshire 311-3 – Middlesex

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

صبح بخیر مردمی! من در بیضی هستم و نقش دستیار معلم را بازی می‌کنم که تانیا آلدرد باهوش و شایسته نفس می‌کشد.

از آنجایی که این اولین حضور من در این صفحه خاص است، لطفا با من مهربان باشید، مکاتبات مفیدی را که دوست دارید ارسال کنید و مهمتر از همه از BTL لذت ببرید. من همچنین می خواهم بدانم که آیا شما در جایی در ایالات بازی می کنید یا خیر.

تیتر دیروز: سامرست و ساری بازی خوبی دارند اما در ادگباستون چه خبر است؟! دورهام، با ترکیب فوق‌العاده‌اش از بولاند، پوتس و کارس، روز سختی را در برابر وارویک شایر سپری کرد، که با نتیجه 490-1 از 96 اوور به ثمر رسید. الکس دیویس با 226 شکست تنها 274 توپ شکست ناپذیر باقی ماند. آهان

به هر حال این آهنگ روزانه من است. بیا کمی تفریح ​​کنیم.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *