کریکت شهرستان: ساری – سامرست، اسکس – کنت و موارد دیگر در روز چهارم – زنده | قهرمانی شهرستان

رویدادهای مهم

نیم ساعت بیشتر سامرست تا ناهار زنده می ماند زیرا کامرون استیل از انتهای غرفه برمی گردد.

«آیا می‌توانم چیزی در مورد خراش‌های هیجان‌انگیز گوشت خوک که دیروز در بریستول فروخته شد، جایی که جو روت و یورکی‌ها گلوسسترشر را در سرتاسر استادیوم Seat Unique زدند، بگویم؟» البته شما می توانید bizguru را نشان دهید.
“آنها چیزهای ترد و نازک بسیار زیبایی هستند که قبلاً هرگز مزه آنها را نچشیده بودم. حتی ممکن است خانگی باشند. در واقع قیمت و کیفیت غذاهایی که در آن مکان فروخته می شد به طور کلی درجه یک بود و شما ارزش پولی خوبی دارید.”
چون ما آدام لیث و روتی هستیم.»

برای به اشتراک گذاشتن

یک ویکت در Sدر اوفیا گاردنز، جیمز هریس در رده دوم قرار دارد و مدسن با نتیجه 83-3 در جایگاه دوم قرار دارد.

و همانطور که به یاد می‌آورم، در اینجا یک آمار بی‌رحمانه از بررسی دیروز است:

ساری در حال حاضر ویکت های چرخشی بیشتری در این فصل (18) نسبت به کل سال 2023 (17) گرفته است.

برای به اشتراک گذاشتن

یک رکورد جهانی!

با تشکر فراوان از آدام کالینز و اندرو سامپسون برای این مجسمه دولتی کوچک اما کاملاً شکل گرفته:

این دور قهرمانی نمرات فردی بالای 150 بیشتر دیده شد (10) برتر از دیگران، نه در تورهایی از 25 می 2004 و 21 آوریل 2022 شروع شد. *

* برای تورهایی که از همان روز شروع می شوند

برای به اشتراک گذاشتن

اورتون خواهان تغییر توپ است، و انبوهی دیگر از پارچه های کهنه را برمی دارد. اکنون خورشید طلوع کرده و تعداد زیادی تماشاگر در صندلی های سطلی فیروزه ای خود مستقر شده اند.

برای به اشتراک گذاشتن

بازیکنان در بیضی و لوئیس گرگوری دو ضرب چهار متوالی به جیمی اورتون زد. وضعیت در چلمسفورد امیدوارکننده به نظر نمی رسد:

برای به اشتراک گذاشتن

فقط سه مسابقه طول می کشد دو نفر در لیگ دوم اولی پرایس و جیمز بریس در بریستول (که دیروز حرکت درخشانی برای اخراج جو روت انجام داد) در حالی که گلوس در 114-4 ایستاده است، ادامه می دهند. ریس و مدسن پس از خستگی غیرضروری لوید، همین کار را در باغ سوفیا انجام می دهند.

و سلام به گری نیلور، که فکر می‌کرد امروز یک مفسر معروف را در ابله گوگل اتل عدنان دیده است:

برای به اشتراک گذاشتن

دوباره داره باران می باره بیضی دارای یک پوشش زمین مستطیلی بزرگ است. بازی قبل از ناهار در Wantage Road و Rose Bowl ممنوع است.

برای به اشتراک گذاشتن

در چلمسفورد، اسکس، او اعلام کرد: و پس از اتمام پاکسازی در ساعت 12:15 بعد از ظهر آغاز خواهد شد. کنت برای برنده شدن به 375 یا دو جلسه و نیم برای زنده ماندن نیاز دارد.

سلام جان استارباک! «اگر مردم می خواهند ثورو را مثال بزنند، باید به یاد داشته باشند که او آخر هفته ها لباس های شسته شده اش را به خانه نزد مادرش می برد. تاثیرگذار اما نه به ویژه پیشگام. همچنین نظراتی در مورد نوابغ فناوری اطلاعات: می‌توانید بسیاری از پخش‌های زنده را به تفکیک منطقه امتحان کنید تا نگاه بهتری به روند کارت امتیازی داشته باشید. همانطور که انتظار دارید، افراد فناوری اطلاعات عرض جغرافیایی زیادی دارند، اما هنوز مشکل بالا و پایین رفتن دوربین ها در بادهای شدید را حل نکرده اند، و از آنجایی که تغییرات مکرر انجام می شود، اطلاعات به روز کارت امتیازی نادر است. برای چند توپ دیر رسیدم.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

ابرهای کثیف پشت سرشان می چرخند اقامتگاه ساری اما حداقل الان دارم از آنجا می گذرم. تیم هنوز از وب سایت بانک مرکزی اروپا عصبانی است:

«پاسخ: ناله قبلی در مورد امتیاز زنده ECB

https://www.ecb.co.uk/county-championship/match-centre/104258

«یک نمونه معمولی از تمرین ضعیف، در حال حاضر هیچ راهی برای تشخیص اینکه کدام بازی‌ها به تعویق افتاده‌اند وجود ندارد، مگر اینکه روی هر مسابقه کلیک کنید، که اگر فقط از یک شهرستان حمایت می‌کنید خوب است، اما اگر علاقه‌تان عمومی‌تر باشد، درد ضرب المثلی است.

“میدونم، میدونم. باید یه زندگی بسازم.”

برای به اشتراک گذاشتن

اسمت را به من بگو، میسون کرین!

برای به اشتراک گذاشتن

باران را تماشا کن

آنها در Edgbaston به راه افتادند. جایی که کالین آکرمن و متیو پاتس حفاری کردند و کاردیفدربی شایر سه اضافه کرد و هیچکدام را واگذار نکرد.

پخش کنید تا به زودی شروع شود بریستولظهر بیضی شکلبازرسی ساعت 11:30 برگزار می شود. چلمسفورد و رز کاسه12.40 راه فیض و شروع به طور مبهم با تاخیر جاده خواستن و پل ترنت.

برای به اشتراک گذاشتن

“من با تیم موافقم” ریچارد اوهاگان را لمس می کند. “به دست آوردن نمرات قابل اعتماد استان هنوز یک مشکل است؛ البته، دقیقاً به همین دلیل است که من اینجا هستم. حتی بی بی سی نیز خطاناپذیر نیست. دیروز آنها به تام بانتون نشان می دادند که در بولینگ بن فوکس گرفتار شده است.”

ریچارد، من تحت تأثیر قرار گرفتم که شما در مورد دقت به وبلاگ گاردین آمدید…

بازیکنان در وسط گیر کردند ما در حال گرم کردن هستیم و بعد از ظهر در The Oval بازی خواهیم کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

یک سلام گرم به مایک دنیلز در جدول امتیازات خیابان گریس: این مکان پس از باران شدید صبحگاهی پوشیده شده است.

” داشتم می خواندم والدن شما آن را با خود آورده اید، و همچنین هر کتابی نوشته شده توسط ثورو که به شما یاد می دهد چگونه در کلبه چوبی کنار دریاچه زندگی تنهایی داشته باشید.

عالی! میترسم نخوندم والدناما من کتاب فوق العاده مصور کودکان را خواندم هنری هایکس فیچبرگ، فرض بر این است که بر اساس بخشی از آن است.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

یک داستان خوب برای یک روز بارانی (یا هر روز، در واقع) توسط جیم والاس خودمان، که یک زیرمجموعه را شروع کرد ترتیبات سفید روی سبز با یک نویسنده فوق العاده دیگر، جان هاتن.

برای به اشتراک گذاشتن

باران باران باران

با تأخیر شروع خواهد شد چلمزفورد، رز بول، پل ترنت، بیضی، باغ های سوفیا، بریستول، گریس رود و نورثانتس. در واقع همه جا به جز ادگباستون.

برای به اشتراک گذاشتن

یک ایمیل همراه با یک اسپلش می آید:

“سلام تانیا،” سلام تیم میتلند!

“متاسفم که به جنوب کشیده شدی… هر چند من خاطرات بسیار خوبی از دیدار با یک مربی در Oval دارم، در روزهایی که نوبت کاری در سرویس جهانی بی بی سی شروع به نیمه تمام می کرد. مناسب و معقول (با چه کسی شوخی می کنم؟ یک در ده) سمت تقریبا غیرممکن است.

“بی ربط به این نامه، یک بار مربی برای من موسیقی فک پخش می کرد. او به تازگی گفته بود که ما در اواسط دهه 80 میلادی هستیم که با سرعتی که سرخپوستان غربی می زدند فاصله زیادی نداشتیم، و یک بچه لاغر. با پرتاب اگزوستس به تور کنار من، حباب من را ترکاند.» من نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاده است.

اون کیه؟ عکس: فرانک بارون/ گاردین

«در فرصتی دیگر، افکار ما توسط الک استوارت (نسبتا) جوان و مارک بوچر که سعی در بهبود تکنیک خود داشتند، قطع شد. که بسیار چشمگیر بود زیرا الف) صبح اول مسابقه چمپیونشیپ فقط 11-20 بود، ب) ساری اولین ضربه را زده بود و ج) آنها هر دو در سه جدول رده بندی آن روز بودند.

به هر حال، برای رسیدن به اصل موضوع، آیا کسی دیگر آخرین تکرار امتیازدهی زنده در ECB را در بهترین حالت ضعیف می داند؟

“علاوه بر این واقعیت که برخی از تعطیلات آخر هفته اصلا کار نمی‌کردند، بسیاری از نقاط سمت چپ صفحه بیشتر روز یکشنبه را با Dهای جعلی سپری می‌کردند و این تصور اشتباه را ایجاد می‌کرد که برخی از آنها فوق‌العاده خلاق بودند. تعویض‌ها بین کاپیتان‌ها همچنین، وقتی نوابغ فناوری اطلاعات چیز جدیدی را معرفی کردند، حذف‌های احمقانه‌ای وجود دارد که اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسند، مانند مجموع‌های موجود در کارت امتیازی که، علی‌رغم قراردادهای تعیین‌شده، با ویکت‌ها همراه نیستند، به این معنی که همه باید بی‌رویه به بالا و پایین حرکت کنند. یا خود خفاش ها را بشمار.

“آنقدرها هم بد نیست، فقط واقعاً باید بهتر شود.”

من در واقع نمی توانم نظر بدهم زیرا تمایل دارم از کارت امتیازی BBC استفاده کنم، اما مطمئن هستم که یکی از BTL در حال صحبت کردن دندان های خود را به هم فشار می دهد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

نور خورشید الان می تابد او با شور و شوق زیادی روی روکش ها و خدمه زمینی می دود. همه چیز رو به جلو است (البته نه برای سامرست).

برای به اشتراک گذاشتن

روکش ها محکم وصل شده اندمن در بیضی بودم و هیچ نشانی از زندگی وجود نداشت. تابلوی امتیاز در تاریکی می درخشد.

برای به اشتراک گذاشتن

اخبار تکان دهنده از استرالیا:

برای به اشتراک گذاشتن

خلاصه روز یکشنبه

ساری به پیروزی نزدیک شد سامرست با انحراف از رویدادهای معمول در ماه آوریل، قهرمانان منطقه با شکست مواجه شدند. دن لارنس با پروازهای مستقیم خود از Vauxhall End سه مورد را گرفت و دو پرواز برای کامرون استیل وجود داشت. ساری صبح 70 گل زد و کیسی آلدریج دومین پنج فورتر دوران حرفه ای خود را زد. با وجود پنجاه سالگی تام لمونبی و لوئیس گلدزورثی، سامرست با 61 ران جلوتر، روز را با تنها چهار ویکت در بانک به پایان رساند.

جردن کاکس در مقابل کانتی سابقش 116 توپ از 89 توپ زد. اسکس یک سرب دوم مستحکم ایجاد کرد. بن کامپتون آخرین مردی بود که به مدت 165 سال بازی را ترک کرد. شهر لنگان از هدف تعقیبش گذشت.

ناتینگهام شایر آنها در جلسه عصر با شکست 19 بر 6 در جلسه عصر – این پس از باخت 34 بر 6 در اولین بازی خود، متحمل سقوط فاجعه بار دیگری شدند. بن داکت قبل از گرفتن اولین ویکت از چهار ویکت ناتان اسمیت در هفت توپ، روی 63 ضربه زده بود. اسمیت قبلاً به عنوان چوپان کار می کرد ورسسترشربا 58 رتبه پایین تری دارد.

با اینکه 517 دزدیدیم دورهمی نتوانست از تعقیب متقابل اجتناب کند وارویک شایر او دو ویکت اینینگ دوم را در ادگباستون و هنگام غروب از دست داد. لنکاوی ما مقابل بودیم همپشایر هیجان تک آهنگ طلایی به لطف آهنگ 172 کیتون جنینگز و 99 جورج بل در رز باول به پایان رسید.

در توری که توجه صدها کاپیتان را به خود جلب کرد، ساسکسجان سیمپسون 205 شکست ناپذیر را به ثمر رساند لسترشایر این به او اجازه داد تا 694 را برای 9 پست کند، در کنار 134 دنی لمب. 126 بازدید کریس کوک گلامورگان در صندلی جعبه مقابل دربی شایر در باغ سوفیا

با کمک 113 از آدام لیث و همچنین دهه پنجاه متمایز از جو روت و هری بروک یورکشایر غارت کردن گلاسترشایر قبل از اینکه فرش را از ضربه دوم خود دور کنند، حمله کنید.

ناتان فرناندز جوانترین مردی بود که از سال 1862 یک قرن درجه یک ساخته است. میدل سکس. مکس هولدن (211 نفر) و لئوس دو پلوی (196) با سه چهره به او پیوستند. شمالی ها برای 350 شکست ناپذیر برای ویکت سوم.

برای به اشتراک گذاشتن

نقاط روی دروازه ها

بخش اول

چلمسفورد: اسکس 530-7d و 257-4 در مقابل کنت 413

کاسه گل رز: همپشایر 367 و 39-2 به لنکاوی 484

پل ترنت: Nottinghamshire 399 and 151-7 – Worcestershire 355

بیضی: ساری 428 – سامرست 285 و 204-6

ادگباستون: Warwickshire 698-3d – دورهام 517 و 12-2

بخش دوم

باغ صوفیه: گلامورگان 237 و 361-7 دسامبر – دربی شایر 198 و 40-1

بریستول: گلاسترشایر 263 و 97-4 تا یورکشایر 326 و 434-6 فاصله

راه فیض: لسترشایر 338 و 86-1 – ساسکس 694-9 دسامبر

نورث همپتون: Northamptonshire 552-6d – Middlesex 553-2

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

صبح بخیر از سرما این یک روز مرطوب و بادخیز در جنوب لندن است، روزی که هر شکافی بین جوراب و جوراب، یقه و گردن، فاجعه است.

وضعیت اداره متابولیسم بد است: نوار باریکی از باران شدید انگلیس و ولز را در اواخر صبح پاک می کند. بعد از ظهر رگبار، تگرگ و رعد و برق همه جای شمال را فرا گرفته است. احساس می کنم سردتر از دفعه قبل، با باد شدید.

با این حال، امکان بازی در قطعات وجود دارد. ساری برای صیقل دادن سامرست به یک پنجره بزرگ نیاز ندارد. ساسکس برای جارو کردن لسترشایر، یورکشایر برای جارو کردن گلاسترشایر، گلامورگان برای صیقل دادن دربی‌شایر، وارویک شایر برای جارو کردن دورهام، ووسسترشر حتی برای دوختن ناتز پس از تصور شب گذشته از ریزش سنگ‌تراشی. اما اول از همه قهوه.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *